Sv: Bengaler!

Han ser så himla bestämd ut på alla bilder. å nästan, jag hatar dej blick tycker jag =(

Nej, det tycker jag inte. En katt hatar en inte så länge man ger den god mat och kel bara. :)
Fast jag tror inte dem kan hata öht, ogilla kanske.

hihi! tror de är hans långa näsa å ögonen som gör att han ser så sur ut. Men han börjar vilja mysa lite mer nu. även om han än så länge bara vill va på överväningen.
Men han busade tom lite förut =)
Ja är iaf helt kär i honom :love:

Vilka roliga ljud grabben får fram då:)
sitter å ja..skriker i trappen. Låter som en brunstig tjur ungefär, å lite leopard är de nog i lätet åxå

Nu tröttar ja ut er med ytterligare några bilder då =)
DSC00560.jpg

DSC00553.jpg

DSC00547.jpg

DSC00546.jpg

DSC00535.jpg

Gud vad avundsjuk jag är på er som har bengaler. Min käre far är allergiskt så det blir ingen katt så länge jag bor hemma. Sen vet jag vad som väntar! ;)

Jag har en =)
Fick hem honom igår :love:
Men han sitter bara och skiker och skriker hela tiden :( vet inte vad jag ska göra? o min andra katt orkar inte med honom så han har gömt sig i sovrummet :D

Min skriker åxå =) tror de är rastypiskt att ha konstiga ljud för sej =)
Har du nå bilder på underverket? :D

Har på min tråd..

Har inte tagit några sen han kom då min kamera inte funkar :(

Några nya bilder på Atten..
CIMG1172.jpg

CIMG1177.jpg

CIMG1182.jpg

CIMG1185.jpg

CIMG1196.jpg

vart är alla bilder på andra Bengaler då? är ju rätt dött på denna sidan nu tycker jag :(

Jag har en =)
Fick hem honom igår :love:
Men han sitter bara och skiker och skriker hela tiden :( vet inte vad jag ska göra? o min andra katt orkar inte med honom så han har gömt sig i sovrummet :D

Min erfarenhet är bengaler låter mycket och ofta. Iaf de honor jag har träffat, de är något värre än hanarna. Löpen är fruktansvärda. :crazy:

*Knapplån*
Lite bilder på min Bengal kille Leo.

mpl_view.aspx

mpl_view.aspx

mpl_view.aspx

Mina bilder vill inte synas direkt, så ni får klicka på länken.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 323
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
479
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Svar
23
· Visningar
1 432
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka