Sv: Bengaler!

bRa fråga =) har ju inte fått hem han än. men de kan ja ta reda på. dom sa de till mej ägarna, men kommer inte ihåg

Jag fick hem en liten bengalpojke i fredags. Så nu är det full fart har. Men han är en helt underbar liten kisse :love: .

1171307898-1170472791830_t.jpg

1164814158-baffroomuo8_t.jpg

Sötizar:love:

Jag letar runt för fullt =) vill hitta nån i närheten åxå. låttare att kika på dom då.
Finns ju jätte många uppfödare, men hittar ingen här i värmland.:crazy:

Jag vet att det funnits i forshaga... bengal o ragdoll hade de.. vet dock inte om de är aktiva fortfarande, men vet var kenneln låg och det är inte långt ifrån där du bor.. du kan ju alltid knacka på där o fråga dem..

kl

Nu är de inte många timmar kvar tills Kisse missen kommer :bump: Å ja bara väntar å väntar.

Bäbis ser ut såhär
DSC00510.jpg

Dom andra bryr sej inte. Han är inge rädd för hundarna så de va ju bra. Han sitter i trappen å stör sej på dom bara för dom va ju såå fula =)

Liknande trådar

Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 323
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
479
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Svar
23
· Visningar
1 432
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka