Ben - Vilka kan jag ge?

Glimfeather

Trådstartare
Har fått en massa rådjursben till hundarna. Vilka ben är okej att ge? Har hört något om att man inte ska ge bärande ben? Vilka ben räknas som det= Har fått allt över knät. Är det ok eller ska jag slänga något? Är bogbladen okej?

Antar att nack-/ryggkotor och revben går bra? Hur är det med älgrevben?

Båda har ätit ben innan och gör det på ett vettigt sätt så att säga.

Sv: Ben - Vilka kan jag ge?

Jag ger det mesta av ben, dock måste hundmagen få vänja sig vid ben från nya djursorter.

Sv: Ben - Vilka kan jag ge?

Och hur vänjer man hundmagen vid nya ben? En liten stunds tugg till att börja med och öka på det allt eftersom?

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 872
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 318
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka