Belysning i parkerad transport?

Jag har en uppladdningsbar ficklampa med "lysrör" från Biltema när jag lastar. En sån arbetsbelysning med en krok i änden så den går lätt att hänga.
Min häst tycker om att kolla ut genom fönstren, och har därför aldrig lampan tänd när jag inte lastar eller är i släpet för att tränas lr dyligt.

Jag har aldrig ens tänkt tanken tidigare men nu när jag har transport med bodel och två batterier plus att dom laddas när man kör har jag tänt i hästdelen när det är mörkt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 048
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 080
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka