behöver svar snabbt!

Milosari

Trådstartare
kostar det ngt att komma in på utställningen somm åskådare? ska åka om en liten stund och behöver veta hur mycket pengar jag ska ta med. på hemsidan står det ingenting.

jag åker buss så någon parkeringsavgift behöver jag inte betala. men om inträdet ligger på 30 kr (?) är det ingen fara. dumma utställning som är på fel sida om den 25:e :devil:

finns det någon stans man kan kolla upp det?

Jag tror att inträdet ligger på runt 50 lappen. Om man är medlem i SKK så är det billigare.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 448
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 199
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 862
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 022
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar