Behöver hjälp med hundfilm!

Z

ZitaGolden

För ett tag sen såg jag en film på tv som handlade om en man som råkar ut för en trafikolycka. När han senare vaknar har han blivit pånyttfödd? till en goldenvalp....man får följa hans liv som hund kan man säga...tar bl a kontakt med sin fru och blir kompis med sonen...
Smart som jag är så kommer jag ej på titeln på filmen så undrar om någon härinne har en aning om vilken film jag talar om?

Sv: Behöver hjälp med hundfilm!

åh den filmen har jag sett, en jättebra film!
Ska kika runt lite och se om jag hittar titeln.

*EDIT*

Kan det vara denna?

Senast ändrad:

Ja, den är det!:banana: Tack så jättemycket!:bow:

För ett tag sen såg jag en film på tv som handlade om en man som råkar ut för en trafikolycka. När han senare vaknar har han blivit pånyttfödd? till en goldenvalp....man får följa hans liv som hund kan man säga...tar bl a kontakt med sin fru och blir kompis med sonen...
Smart som jag är så kommer jag ej på titeln på filmen så undrar om någon härinne har en aning om vilken film jag talar om?

Haha jag gjorde också en tråd om den filmen.. kommer ihåg den i små snuttar men inte mins man vad den hette.. Fluke va ;)? De kan ja nu haha.

Japp, Fluke var det den hette. Snygg "finne" du har på avataren:love:.

tänkte ladda hem den filmen nu =)
Men hittar den inte är det nån som vet vart man kan ladda hem den??:bump:

Ahh va snällt då ska ja be min sambo kolla de när han vaknar hehe
Kan inte sånt där själv...slöa jag :rofl:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 890
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 909
Senast: Tofs
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 390
Senast: alazzi
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 811
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka