Bed A:1a Winning Round

Minelli

Trådstartare
Nån som vet var man kan hitta reglerna för den bedömningen ? Tydligen finns den inte med i TR men jag vet att jag har läst det nånstans.

Vi vill ha dem bedömningen på några av våra tävlingar men jag får inte igenom det genom vårt distrikt om jag inte kan tala om var reglerna står.
Nånstans måste det ju finnas eftersom det blir mer och mer vanligt med den bedömningen.

Sv: Bed A:1a Winning Round

Minelli skrev:
Nån som vet var man kan hitta reglerna för den bedömningen ? Tydligen finns den inte med i TR men jag vet att jag har läst det nånstans.

Vi vill ha dem bedömningen på några av våra tävlingar men jag får inte igenom det genom vårt distrikt om jag inte kan tala om var reglerna står.
Nånstans måste det ju finnas eftersom det blir mer och mer vanligt med den bedömningen.
*Puttar upp*

Sv: Bed A:1a Winning Round

Är inte winning round där lika många som det e placerade skall göra upp om placeringarna i en omhoppning. Finns väl två varianter en där man i en omhoppning är på noll fel även om man har ett nedslag i grunden. Och en variant där man tar med sig sina fel från grunden..

Faaaaast de va väl kanske inte de du ville veta..:D

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 995
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka