Ja jag fick inte alls in tekniken, hålla i bebis, nacken och samtidig vira bodyn runt kroppen. Över huvudet och dra nedåt var enklare med två händer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte det var guld med omlott. Tänk att det kan vara så olika!Ja jag fick inte alls in tekniken, hålla i bebis, nacken och samtidig vira bodyn runt kroppen. Över huvudet och dra nedåt var enklare med två händer
Ah men då måste man få dit den först. Typ nedbajsad unge man håller i båda händerna. Haha nä jag fick aldrig till det bra.Tyckte det var guld med omlott. Tänk att det kan vara så olika!
Vi hade alltid bebis liggandes på rygg ovanpå ryggdelen på bodyn, stoppade i armarna och knäppte sen
Spelar väl ingen roll vilket kön klädindustrin bestämt att kläderna ska vara till? Köp kläderna om du tycker de ser sköna ut.
Vi har generellt väldigt könsneutrala kläder till vår son, men dom flickiga kläderna på dom affärer jag brukar handla på (typ Newbies sortiment) tenderar till att vara väldigt feminina med massa blommor, rosetter, rosa och spets. För mig kändes det lite väl att klä sonen i. Hade önskat motsvarande sortiment men i lite mer neutrala färger, men det verkar inte finnas.
Vi har generellt väldigt könsneutrala kläder till vår son, men dom flickiga kläderna på dom affärer jag brukar handla på (typ Newbies sortiment) tenderar till att vara väldigt feminina med massa blommor, rosetter, rosa och spets. För mig kändes det lite väl att klä sonen i. Hade önskat motsvarande sortiment men i lite mer neutrala färger, men det verkar inte finnas.
jag älskar Mini Rodini just för att de blandar färger hej vilt utan att det känns varken killigt eller tjejigt.
jag har försökt köpa lite tjejkläder från kedjorna till vår son men de är ofta små, trånga och opraktiska.
Tycker det finns både och. Handlade mycket babykläder på Lindex och HM, från båda avdelningarna. Däremot gillar jag inte Kappahls babykläder, tycker mest det är endast rosa eller blått. Tilltalar inte mig. HM hittade jag tunna luftiga byxor på flickavdelningen som var perfekt på sommaren.