bebis sommaren-07

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Blixtra

Så alla nygravida nu sammlas vi här :) . Hur många ska ha barn under kommande sommar?
 
Sv: bebis sommaren-07

jag ska ha i juli! om allt går vägen....
 
Sv: bebis sommaren-07

Kul, då är vi några som ska peppas då!!

Har BF 15Juli.
 
Sv: bebis sommaren-07

Suck.. Jag vill också ha barn igen.. Synd bara pojken bara är 4 mån.. Suck:D

Njut av era graviditeter!!:bow: :bump:
 
Sv: bebis sommaren-07

Trodde jag va i vecka 19 men va på ul igår och blev framflyttad 13 dagar!

så nytt bf är 28/5.

Ska ringa å boka tid på en privatklinik nu för att kolla kön.

Lycka till allihopa!
 
Sv: bebis sommaren-07

:D min andra kille är 1,5, när han var 4 månader tänkte jag " aldrig mer":D kändes som amn aldrig skulle få sova eller ha tid med hästarna igen, men det gör man ju.:D
 
Sv: bebis sommaren-07

Jag får mitt andra barn till sommaren. Enl bm beräkningar blir det runt 27 maj, men om detta barnet är lika punktligt som dottern var så är jag säker på att det inte blir förrän 10 juni ;)
 
Sv: bebis sommaren-07

Jag ska ha barn i mitten av augusti, så det är väldigt nytt för mig. Jag är alltså bara i v 5. Förutom sambon så är ni nu de enda som vet om detta! Jag har än så länge lite svårt att förstå att jag är gravid, känner mig precis som vanligt även om brösten är lite ömma.
 
Sv: bebis sommaren-07

Jag ska ha i juli om det går som det ska:)
 
Sv: bebis sommaren-07

Vi väntar vårt första barn i början av augusti! :) :love:
 
Sv: bebis sommaren-07

jag skall också ha i sommar..

Eller, i början på maj så det kanske räknas som våren?
 
Sv: bebis sommaren-07

*knapplån*
Det verkar vara en del här som har lite mer erfarenhet av detta, så jag passar på att fråga ;) ....

Jag ska på inskrivning i mitten av januari, jag kommer då vara i ca v 9-10. Vad händer på en inskrivning? Får man göra ultraljudundersökning då? Jag har försökt hitta info på nätet med det verkar som att man inte gör det, vilket jag tycker är lite konstigt för man vill ju gärna se att det åtminstone är något som lever där inne :smirk: . Är det någon som kan förklara det hela för mig?
 
Sv: bebis sommaren-07

Nej man gör inget ultraljud då. Jag fick lämna urinprov och dom tog blodprov och vägde. Sedan ställde bm frågor om vi hade några sjukdomar i släkten osv. Fick lite papper och sen var det klart! Hoppas du blev lite klokare!:)
 
Sv: bebis sommaren-07

som marie_c redan skrivit så pratar man mest och tar lite prover och så.

jag vet inte om det är så i alla kommuner men jag vart erbjuden ett vaginalt ultraljud och gynundersökning. fick tid för det en vecka senare, men va sjuk å de blev aldrig av att boka ny tid. får prata om de när jag ska till bm igen.

men fråga om man får göra ett vaginalt ultraljud. de e svårt att se genom magen eftersom bebisen är så liten då. annars kan du gå till en privat mottagning och göra ultraljudet, då får man betala själv iofs.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 946
Senast: Linn-Nora
·
Gravid - 1år Hur funkar det med sjukskrivning när man har bebis om den andra föräldern inte kan ta ut föräldraledighet? Finns det någon lösning? Ska...
Svar
8
· Visningar
1 152
Senast: Linn-Nora
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 731
Senast: L(i)FE
·
Gravid - 1år Någon mer än jag som väntar bebis till sommaren och vill hänga i en tråd? Jag (snart 38 år) är beräknad till 21/7 och har för några...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
39 951
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp