Vilken träningsvecka det blev
Måndag: Promenad med hög lutning, styrketräning + yoga
Tisdag: vilodag, men vi gick runt i skogen med en fikakorg och letade dinosaurier på sonens begäran.
Onsdag : 20 min core + lyfta in en stor studsmatta i trädgården då den försökt rymma över staketet när det blåste här. (Ihop med sambon)
Torsdag: Power walk + promenad med hög lutning+ POWER.
Fredag: Vilodag med enorm träningsvärk. Att lyfta 13 kg barn var att lyfta 1 ton. Tog fika med syster på Åsle Tå*, och spanade på gamla hus. En härlig promenad i solen.
Lördag: Ensam med barnen på fm vilket innebar städ samt koll på hur mycket skada studsmattan tagit. En del lyft på den tillsammans med lite folk. Sen sågade jag ur träbitar som spikades fast på min lastpall som ska bli blompall. Trädde på plasten på växthuset efter mycket svordomar då den sprack på flera ställen. Sen kom det mer svordomar då den flög iväg och jag fick springa över halva baksidan för att få tag på den. Hämtade tunga sten och la på rören i botten. Vände ryggen till då jag hörde missljud i babywatchern och när jag vänder mig för att se på växthuset så har det blåst iväg igen. Blev trött och bar hela spektaklet till maskinhallen. Nu har jag sån träningsvärk att jag ska krypa ner i soffan med Häxan - Camilla Läckbergs senaste bok som hämtades ut igår
Söndag - Vi åker till Borås Djurpark om vädret tillåter.
*Åsle Tå -
http://www.asleta.se/se/