Vad har du för motionsband? Har funderat på att köpa ett när vi "fixar gym" hemma![]()
Maxfit står det på det. Köpte det begagnad av en bekant. Kan inget om löpband men det funkar än så länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du för motionsband? Har funderat på att köpa ett när vi "fixar gym" hemma![]()
@Tassetass @Bexzor
Jag tränar, promenerar eller rider ofta på mina lunchraster. Vad ska jag göra den timmen annars? Jobba gratis? Slösurfa? Rulla tummarna? Åka och hämta ungarna för att sen vända hemma på gården och köra dom tillbaka till dagis?
Nej jag ser det som en förmån att kunna göra så. Då kan jag lägga den timmen på em/kvällen på att umgås med familjen istället![]()
En jobbig halvmil sprungen på lunchen ihop med hundenSnabbare än sist även fast jag inte är särskilt snabb
![]()
Slapp du regnet?![]()
Haha, härligt! "If it feels like you're going to die, you're doing it right. If not, try harder." är min PT:s motto, som hon tycker om att sprida vid lite sådär jobbigt valda tillfällen. Det är något smått omänskligt över henne, men jag gillar't (oftast)!Första passet med PT. Vad fan har jag gett mig in på? Hon är utbildad inom både styrkelyft och tyngdlyftning. Jag har signat upp mig en gång i veckan, i tre månader! Ett tag visste jag inte om jag skulle gråta eller kräkas.
Ugh.
Men jag vet ju att det vänder, om några pass kommer endorfinerna!
Haha, härligt! "If it feels like you're going to die, you're doing it right. If not, try harder." är min PT:s motto, som hon tycker om att sprida vid lite sådär jobbigt valda tillfällen. Det är något smått omänskligt över henne, men jag gillar't (oftast)!
Haha, den ska jag skicka till henne!Får mig onekligen att tänka på denna
![]()
Varit på tävlingsmöte och där blev det glass och kakor såklartFår ett sms om att vi inte har något vatten hemma....
Maken har råkat borra sönder en elledning! Tur vi får hit elektriker i morgon! Jobbigt dock att hästarna har typ helt tomt på vatten så vi får hämta massa dunkar hos svärföräldrarna
![]()
Åh nej! Hoppas det löser sig snabbt, inte kul att inte ha vatten...