Vart har du varit på studieresa?
Studieresa? Studiestress.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart har du varit på studieresa?
Haha, måste varit lite stressad när jag läste studieresa Är det lugnare i skolan nu? Vad är det du pluggar?Studieresa? Studiestress.
Haha, måste varit lite stressad när jag läste studieresa Är det lugnare i skolan nu? Vad är det du pluggar?
Härligt att du hittat något du trivs med, tränar du hemma eller går du på pass?
Och det låter verkligen som tufft jobb @zassoo! Tror inte du behöver träna lika mycket när du jobbar som du gör, yoga är nog perfekt, känna in kroppen, mjuka upp och hitta lite lugn. Risken med tunga jobb är ju att man inte bygger upp sig utan snarare sliter ut sig. Men det är ju bara ett tillfälligt jobb så det är väl ingen fara för dig
Sådana där tights som ni har skrivit massor om i tråden, vad är dom till för egentligen? Har inte fattat riktigt. Jag hatar ju t.ex. min mage, skulle jag kunna ha sådana då så att magen blir platt? Är det det som är meningen med dom? Är det bara träningsmodeller eller finns det sådana man kan ha annars också?Jag fick mina kompressionstights idag! Var ett helt projekt att få på sig dom men tillslut så, kändes så skönt! Provade att springa lite hemma och allt lyftes upp på ett helt annat sätt! glad tjej