Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska nog gå bra. Hoppas jag. Har ju matlåda med mig, och det är inte många timmar kvar till lunch. 7h arbete känns ju som rena semestern, det är ju typ hälften mot vad jag brukar ha@cili - din hjärna är inte rationell när den är uttråkad eller stressad Hojta om jag måste komma och rädda dig med nåt ätbart!
Idag är det träningsdags på Xtra igen! Som jag ser fram emot det
Mina händer svullnar nåt fruktansvärt när jag går/springer. Springer går bättre för det gör jag inte så långt. Men promenera över en timme gör händerna supersvullna så det gör ont att använda dom när jag kommer hem. Försöker röra på dom och lyfta dom uppåt och inte bara pendla men det hjälper inte. Någon annan?
Hmm, låter lite skumt. Har du dålig blodcirkulation? Fryser du om händerna också?
Har samma problem. Inte när jag går (går sällan länge.. ;p) men de få gånger när jag sprungit långt (typ lidingöloppet) har fingrarna varit som prinskorvar Vet tyvärr ej vad man gör åt det, misstänker att det kan bero på mineralbrister.