@enjoyable Du får säga till huvudet att hänga med lite här nu
känns som att man nästan får jobba mer mentalt i en viktnedgång än med det fysiska.... Men några dagar sämre mathållning kommer inte göra att du går upp tillbaka till den vikt du kom ifrån, framförallt inte om du håller igång träningen! och du har rätt, det är omöjligt att gå upp så snabbt med fett, kroppen pendlar, så är det. Kan du inte bestämma en dag i veckan när du väger dig? Så blir det inte så beroende av de dagliga svängningarna? De sista kilona sitter hårt... ju mindre man väger desto mindre behöver man ju äta (beroende på träningsmängd och från person till person såklart). Jag hade nog nån liten tanke att när jag bara hade gått ner så kunde man få äta lite mer, slarva lite mer... men så har det inte varit hittills
Igår var jag på gymmet, 40 minuter med en genomgång av nästan hela kroppen, svettigt men fokuserade på att komma igång med alla muskler, inte maxa några vikter. Idag har jag hunnit med en timmes promenad och en sväng till stallet, men ikväll blir det filmkväll så då blir det nog något gott till det.