Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

KL

Så, hemkommen från promenad.
Jag kommer sakna Växjö en del tror jag, även om mitt hjärta tillhör Göteborg. :love:

18f3a06063fa11e3bd291244ed88609a_8.jpg
 
Sv: Beach 2014 del II

Snygga skor! Tränings/löparskor är typ det roligaste man kan köpa, tycker jag :D

Man kan väl aldrig ha för många par träningsskor eller?! ;)

Word!

Minst två par till träning på gymmet (för någon gång läste jag någonstans att det tar över ett dygn för svetten att torka i ett par skor, och då ska man inte använda samma skor två dagar i rad). Minst två par till träning ute, eller helst ännu fler beroende på om man ska springa i terräng eller asfalt/grusväg. Och så minst ett par i reserv till dom andra. Och så löparskor på jobbet eftersom det är skönt att gå i, även där minst två par.
Så man kan med gott samvete ha minst 7 par. Helt klart! :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Word!

Minst två par till träning på gymmet (för någon gång läste jag någonstans att det tar över ett dygn för svetten att torka i ett par skor, och då ska man inte använda samma skor två dagar i rad). Minst två par till träning ute, eller helst ännu fler beroende på om man ska springa i terräng eller asfalt/grusväg. Och så minst ett par i reserv till dom andra. Och så löparskor på jobbet eftersom det är skönt att gå i, även där minst två par.
Så man kan med gott samvete ha minst 7 par. Helt klart! :D


Helt underbart! :D Så är det ju! Så karlarna kan sluta klaga nu på för många skor ;)
 
Sv: Beach 2014 del II

Helt underbart! :D Så är det ju! Så karlarna kan sluta klaga nu på för många skor ;)

Det är så himla skönt att vara singel och själv vara den enda som kan klaga på min skosamling :D
(fast jag har gömt minst 10 par i garderoben, så inga besökande ska kunna påpeka något ;) obs, inte 10 par träningsskor då alltså :p )
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag är förvisso särbo, men ändå ;) Jag har på tok för mycket skor överlag. Skulle behöva göra mig av med en del. Men jag kommer inte dit någon gång.
 
Sv: Beach 2014 del II

Efter 1 h crosstrainer så kom jag hem, pojkvännen ringde och sa: nu ska vi åka slalom!
Ehhh. Jag sitter här och är jääääättenervös, jag har ju aldrig åkt förut... hur svänger man, hur stannar man :'(
 
Sv: Beach 2014 del II

Det är jättekul! :D
Jag skulle nog vara ganska feg nu dock eftersom jag bröt min fot för snart fyra år sen(inte i en slalombacke, utan i en trappa :p) och efter det är jag lite mer rädd om den.

Riktigt skoj är det i alla fall och jag tror du kommer gilla det! Heja!

kl

Här sitter jag och missbrukar julskinka och after eight. Vaaaarför öppnade jag den?
 
Sv: Beach 2014 del II

Stanna gör man alltid på nåt sätt :D Men kan du åka skridskor? Det är samma svängprincip med att trycka ner ena foten i underlaget. Ha så kul! :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Jo skridskor kan jag åka om än lite stelt... det jag är rädd för är att det kommer gå foooooort!
 
Sv: Beach 2014 del II

Äh, börja i barnbacken :) Och om det går för fort så tryck på ena skidan så du svänger 90 grader typ. Och släpp innan du börjar åka bakåt :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag överlevde!! Finns inte riktigt nån barnbacke men jag gick upp en liten bit och åkte ner! Sen vågade jag mig högst upp med pv och jag tog mig ner! Det var skitkul när jag lärde mig svänga. .. och stanna. ;)

Drattade både framåt, bakåt och åt sidan flera gånger :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Härligt att det gick så bra! :D Det är skoj!

KL

Just hemkommen från stallet och två timmars mockning. Jag som inte mockat på evigheter lär få träningsvärk, haha.
Nu ska jag försöka få liv i pojkvännen som ligger och sover i min säng så att vi kan äta frukost och gå till gymmet! :D
 
Sv: Beach 2014 del II

kl

Åh, jag är så jäkla trött på den här förkylningen! Vågar inte göra något mer avancerat än hundpromenader då jag alltid brukar börja träna för fort efter jag varit sjuk och så vlir jag aldrig riktigt frisk. Köpte iallfall isdubbar till mina joggingskor igår! Har nämligen satt upp ett mål till nu, springa Kalmar-milen på under 60 min! Löpning har aldrig varit min starka sida, men senaste året har jag insett hur kul det faktiskt är.

Så, ligger väl kvar i sängen och slappar några dagar till. Blir bjuden på The hobbit 2 av pojkvännen ikväll och insett att jag inte sett första, så jag jobbar på att ta mig igenom den nu.
 
Sv: Beach 2014 del II

Vilka fina bilder! Det ser kallt ut dock:p

kl
Ridning igår, vi hade gymkhana och hästarna blev sjukt taggade, superkul:D Och idag sprang jag en runda på 3,3 km men mina ben var trötta! märkes att jag endast ätit 2 rostade mackor till frukost..
 
Sv: Beach 2014 del II

*knapp*
Har gymmat idag. Crosstrainern kändes helt okej för knät. Men började bara 5 minuter den här gången. Sen var passet fokus på armar, axlar, rygg och mage. Ben är som lite uteslutet just nu.

Det går galant med maten just nu. Jag ska nog inte skriva så för då lär jag falla dit. Jag trotsar mitt sockermonster just nu. Det går ganska bra ändå. Är helt inne på lchf igen. Det funkar helt klart bäst för mig. Har dessutom börjat äta mer för att se om det händer något på vågen. Tror jag ätit på tok för lite ett tag. Så hoppas på omvändning nu.

Dricker Pukkas detoxte just nu. Det ska rensa ut massor ur kroppen, så jag pimplar te och försöker äta bra kost så kanske jag får lite fart på det här. Vill helst ligga under 70kg när året är slut. Nu jäklar!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 534
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
271
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp