Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

Delvis kl
Vad duktiga ni är allihop!

Och heeej på er! Här går det åt helvete och jag har kommit ur träningen såpass att jag glömmer när jag har pass bokade :o just nu förkyld dessutom.
Har köpt nya snygga tights iaf som jag längtar efter att inviga, abstinensar efter skidåkning och försöker få ordning på min odåga till hund.

Ska se till att hänga med i tråden iaf!

Sockermonstret är på topp, jag och sambon har lovat varandra en sockerfri vecka nästa vecka (bortsett från julbak på lördag) och om en vecka har jag semester :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Förlåt, jag har inte kunnat läsa ikapp allt men vad har du gjort med ryggen?

Cili: bra jobbat med plankan!
 
Sv: Beach 2014 del II

*kl*
Mitt mål idag var att komma upp i totalt sju timmars träning för veckan så att jag kan vila med gott samvete i morgon. Men jag missade... :( Med en sekund! :p
1146463_10152164248155712_2063026878_n.jpg


Idag var jag iaf ruskigt duktig. Red på fm och sen på kvällen så tog jag en PW till gymmet, gymmade 50 min effektiv tid och så PW hem igen. Det var ruskigt halt bitvis men jag höll bra tempo ändå, det känns bra :)

Så, i morgon blir det vila. Kanske nån promenad eller en sväng till badhuset, men inget direkt pulshöjande. På måndag är det invägning igen, då hoppas jag ha nått mitt första delmål! :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Hallå Beachisar? Har ni somnat? Vad tränar ni den här söndagen?

Själv är jag bakis på julmust light från igår. Ser höggravid ut och ont i huvudet. En hel flaska kanske inte är det bästa att trycka i sig. Höll mig till julmustlight, sockerfri glögg och nötter igår trots det fanns annat som lockade.

Har dessutom träningsvärk i magen sen gymmet igår. Så lite tog det. Idag blir det nog inga större ansträgningar. Gymmet är stängt, det regnar och är tråkigt. Får se till att laga massa god och nyttig mat istället. :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag sitter och stressar inför min presentation på tisdag, skriver manus på engelska nu och den är en grammatisk katastrof. (engelska är mitt tredje språk och inget som influerar i min vardag som för de flesta av er andra.

Jag kommer inte att träna idag heller, har kört två dagars hårda pass, varav 85 kg i frontböj i fredags och ökat i bänken igår, körde med kätting och allt sånt. Nu är det bara veckor kvar till tävling :banana:

Dessutom ska jag försöka hinna njuta av min dag idag, firar ett årsjubelium. Har inte spytt på ett år idag :banana:
 
Sv: Beach 2014 del II

Kul med tävling! Och bra jobbat med jubileum!!!

Linisen: fortfarande ingen träning för min del, räknar med att köra igång nästa vecka. Har hunnit med en timmes promenad iaf, och så blir det agility ikväll. Lite motion iaf :)
Nu är det dags för jobb!
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag har varit och åkt slalom igen 1.5 timme. Avslutade med att inte trilla en enda gång i slutet! Nu blir det lunch och sen bröst/triceps och axlar på gymmet. Fått ihop en riktigt bra träningsvecka!
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag "vilar" medan stygnen läker men kunde inte låta bli att försöka spräcka lite ved. :p Yxan fick göra jobbet och det var bara 3 vedkubbar som jag ville göra lite mindre tändved av. Men bara det lilla märktes. Så där har jag en grej att göra, vi har en vedklyv men vill jag träna gratis och samtidigt göra nytta så vet jag var yxan står... :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Fantastiskt bra jobbat!

För mig blev det precis ett pass denna vecka. :meh: Sjukdomskänslan har inte gett med sig (vaknat råtäppt på morgnarna, huvudvärk och överlag lite nedsatt allmäntillstånd) så jag valde att vila veckan ut. Hoppas på att kunna köra ett lugnare pass imorgon och sedan är det ju längdskidor som gäller när jag kommer upp till norr. :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Tack! Hade dock blivit mindre om jag inte räknade med slalomen men det är ju också träning hoppas jag :D

Klokt att vila hela veckan det har du nog igen sen, förkylningar brukar vara så seglivade!
 
Sv: Beach 2014 del II

Fy faan vad bra jobbat! :D Grymt!

KL

Min träning denna veckan blev sådär. Två gympass och en promenad, alltid något.
På gympasset igår hade jag bästa pojkvännen med mig som hjälpte mig med marklyften. Idag har jag träningsvärk. :p
 
Sv: Beach 2014 del II

Kl

Idag deltog jag i Glöggloppet :D Min pappas egenkomponerade lopp med landskamp där varje lag fick poäng för antal deltagare, det slutade lika ;) Jag skulle springa slingan på 2,5 km men sprang fel på något ställe så istället blev det två varv på 1,3 km var :p Kändes helt ok att springa men konditionen är inte vad den var i somras.
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag har jobbhelg denna helgen + lite socialt liv så då finns ingen tid för träning eller beach-tråden tyvärr! Ska sammanfatta veckan tänkte jag iaf. Blir gymet imorgon!
 
Sv: Beach 2014 del II

Bra jobbat med träningstimmarna Sleepan, linisen och pepp! Låter mysigt med ett glögglopp zass:D

Tråkigt tassetass med din förkylning:( hoppas det släpper snart!
 
Sv: Beach 2014 del II

KL

Min helg har varit extremt nyttig för själen, men kanske inte fullt så nyttig för resten av kroppen...:p Har varit hos en kompis som bor långt uppe bland bergen mitt i ingenstans, och jag har verkligen bara andats och tagit igen mig efter tre extremt stressiga veckor. Och spelat schack. Och ätit en massa av hennes mammas hembakade kakor. En del promenader med hunden blev det dock, men det är också det närmsta träning vi kom på hela helgen. Imorgon flyger jag till Sverige för julfirande, och min ambition är att försöka snacka in mig på något gym där för att hålla igång åtminstone lite under tiden jag är där. Jösses vad bra jag mår just nu!

1482896_10152008840490677_699955651_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 534
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
271
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp