Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

Haha okej, men det är ju faktiskt fredag :D Jag var sjukt sugen på choklad idag, helt galet att man alltid blir det under lingonveckan :p
Hoppas det inte var allt för jobbig kväll. Kul med körkortstillståndet! :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Ja och vi har dessutom främmande (och jag sitter på buke, bra där :p )
Spelkväll :)
Nja strid med 5 åring för att ge en kort sammanfattning.
:) ska bli kul och komma igång, underbart med körkort ju. Frihet!

Den veckan är ett elände, fast dagarna innan är nästan värst för mig.
Soooocker! Undrar varför egO_o
 
Sv: Beach 2014 del II

Ah okej, jobbigt! Ja körkort är verkligen frihet :)

Haha ja det är lite lustigt, sen fattar man ju inte varför man är så godissugen och lättretlig förrän mensen kommer :angel:
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag känner med dig. Har en 2½-åring som haft femtioelva yl/böl/gråtattacker idag, för minsta lilla. Varvat med att vara skitsur.

Så med tanke på dotterns humör är jag glad att jag fick ihop drygt 3 km PW med springintervaller ändå :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Är det p.g.a nån kille eller bara mörkret?
Jag vill typ gå i ide.... orkar knappt röra mig på jobbet och inget känns roligt :(

Glömde svara dig.

"pga någon kille" fick mig att skratta lite :D Förvisso har jag pojkvän men det är verkligen inte dåligt mellan oss. Vi saknar varandra väldigt mycket bara ;)

Förmodligen är det för det är grått, jag går i en klass som suger getpung och jag är allmänt bitter. Känner mig övergiven av kompisar. Vill helst gå och bli eremit.

Men det verkar ordna sig med mitt examensarbete nu iallafall så det ska nog gå framåt lite nästa vecka. Resten vet jag inte riktigt än men... Nu får jag ta o se framåt!
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag tänkte samma.

Kl
Hmm, enda träningen idag är hundens pilates och där var det inte jag som tränade... massage efter också, varför är inte jag så bortskämd när jag tränar för? :p
Tänkte faktiskt köra lite själv också men insåg att jag inte orkade. Sån träningsvärk så det är plågsamt att böja sig ner på jobbet och att ta fram saker snabbt ur skåpen längst ner går inte. Lite planka och armhävningar blir det nog innan läggdags.
En öl och lite tvspel med sambon först bara ;)
 
Sv: Beach 2014 del II

KL

Hemkommen från gymmet! Jag har haft världens konstigaste kväll tror jag. Åkte förbi affären på väg till gymmet (det är ändå så kallt ute så det håller i bilen). När jag stod i kassan fick tanten bakom mig syn på bilden i min plånbok och utbrister "åh, vilket sött barn du har! Är det en pojke eller en flicka?".

Bilden föreställer mig själv som bebis, jag ville inte tappa bort kortet när ramen gick sönder så den hamnade i plånboken :p

När jag väl kommer till gymmet inser jag att jag tagit fel skor. Vilket inte hade gjort så mycket om det inte varit så att jag tagit en vänstersko av en sort och en högersko av en annan :banghead: Men det gick bra att träna ändå, vänsterskon var dock bekvämast :angel:

Sedan tog jag 151kg i benpress, det är 20 kg mer än jag tog sist jag skrev i tråden!! :banana: :banana: :banana:

2013-11-22-2211_528fc87d9606ee392f3c4baa.jpg

skor_528fdf3d88e59d3aea4fc5f8.jpg
 
Sv: Beach 2014 del II

Oj, bra jobbat! Det är ju jättetungt ju.
Fin bild! Är du lik din mamma? Ser ut så.

Snygg matchning med skorna :p

Kl
Nu har jag varit på strippklubb, blivit dödad av en puma, jagad av polisen och återigen konstaterat att jag inte kan köra bil i tv-spel. Tror inte riktigt att det här är min grej.

OnT: oj vad jag är rastlös ikväll!
 
Sv: Beach 2014 del II

Tack! :D

Jag är supernöjd med min insats, trots att jag "bara" tränade i 45 min :) Känns skönt att ha tagit mig dit alls liksom.

Jag är relativt lik min mamma, vi har inte likadant hår och hon har rundare drag (alltså rundare linjer i ansiktet - ansiktsform, kindben, ögonbryn) medan jag är ganska "kantig" i mina drag. Dessutom har hon häxnäsa och jag har väldigt rak näsa ;) Men ja, det syns att vi är släkt. Vilket nog bidrog till att tanten trodde att det var jag och mitt barn på bilden (mamma är ju dessutom lika gammal som jag är nu på den bilden). Flummigt var det i alla fall :p
 
Sv: Beach 2014 del II

Sjukt lik din mamma tycker jag, av vad jag sett bilder på dig!

Håller för övrigt med om att det var en snygg matchning av skor :D Jag kan trösta dig med att jag nästan aldrig går med ett par likadana strumpor :p
 
Sv: Beach 2014 del II

Det borde jag med göra, jag bara äter och äter och äter... Suck, motivation = noll!

Kl
Igår hoppade vi på ridningen och det gick fantastiskt bra, så jävla kul rent ut sagt!:)
 
Sv: Beach 2014 del II

Kl
Startade dagen med att springa. Gick betydligt bättre än sist, och var riktigt skönt :)
Tyvärr funkade inte endo ordentligt så den hittade inte gpsen förrän en bra bit hade gått. Blev gissningsvis drygt 1, 5 km bara, men alltid något.
Det är så sjukt mycket roligare med terrängspår för övrigt, jämfört med slät mark! :)

Har planerat morgondagens (kvällens) gympass också. Blir benfokus :)

Min rastlöshet igår kväll resulterade förresten i lite styrka hemma, organisering av en bokhylla och uppackning av allra sista flyttkartongen (som väntat på bokhyllan). :) fint i sovrummet nu! Sorterade tvätten också och hittade mitt gummiband bland böckerna. Fritt fram för mer hemmaträning!
 
Sv: Beach 2014 del II

Sjukt lik din mamma! Jättefin bild för övrigt :) Jag är också jättelik min mamma, när jag såg en bild från henne när hon var i 20-årsåldern trodde jag för en sekund att det var jag :o :D

Sjukt stark i benpressen också! :bow:
 
Sv: Beach 2014 del II

+ muppia

Tack så mycket :D Vi är nog rätt lika ändå!

Haha det är tur att skorna åtminstone var samma storlek, hade varit lite jobbigt annars :angel:
 
Sv: Beach 2014 del II

kl

Startade dagen med en promenad på 7,2 km. Jättehärligt väder ute, soligt, frost och 3 minusgrader. :) Halsen känns bra nu så jag är förhoppningsfull till att kunna träna igen på måndag :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Tur att du inte tog två vänsterskor! :D

*kl*
Jag inledde som vanligt helgen med ett ridpass. Började med att skritta fram vid hand och sen trimma i 30 min och till sist tog jag en promenad ute i solen i nästan en km :) Snart ska jag bädda ner dottern i vagnen och knalla ett tag till :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 537
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
277
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 434
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp