Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

KL

Blä, har jättejobbig dag och kväll! Tentan har jag helt kört fast med och det förstör hela mitt humör... Pisshelvete :( Har känt mig deppig och nere hela kvällen p.g.a. detta! Så himla jobbigt att avsluta för dagen med en dålig känsla, då är man ju inte särskilt pigg på att fortsätta imorgon.. Hur ska jag jag göra då nu när jag kört fast o.s.v.

I min svaga stund här gick jag till affären för att köpa mörk choklad i hopp om att boosta humöret lite. Proppade i mig en halv och det var gott men inte blev jag gladare för det. Inte orkade varken jag eller sambon laga mat heller så sedan blev det donken till middag... Ingen promenad har jag tagit heller, fast det nog skulle göra mig gott... Nu när jag tänker på det ska jag nog bege mig ut i alla fall, vem blir inte knäpp av att sitta inne en hel dag fast i sina egna negativa tankar!?

Åh, vill bara grina. Ska nog ut med sambon och gråta ut lite mot hans axel nu. Pisshelveteskväll!
 
Sv: Beach 2014 del II

Fy vad jobbigt! :(

Jag tycker att du ska gå en promenad, rensa huvudet lite och försöka släppa det där för kvällen. Nya tag imorgon istället! :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Jobbigt! :( Jag kan trösta (?) dig med att jag också haft en skitdag både vad gäller plugg och mat. Måste måste måste verkligen plugga men blir helt apatisk istället. Kebabtallrik till lunch som jag höll mig mätt på resten av dagen tills jag bestämde mig för att äta två knäckemackor till middag. Ja det hade väl varit bra, om jag inte ätit fem (!) stycken istället... :o Tröstar mig själv med att det var ju i alla fall inte godis :p:meh:

Gråt ut hos sambon, gå ut och gå om du känner för det och försök sen att lägga det bakom dig. Imorgon är en ny dag då både du och jag kan starta om :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Vad trist med tentan.
Lämna tentan för idag, ta en promenad och bara ta det lugnt resten av kvällen. :) Det går säkert bättre i morgon.

Sitter och försöker få mig själv och gå och träna istället.
Inte gjort någonting idag och just satt i mig ett paket riskakor själv :crazy:
 
Sv: Beach 2014 del II

Åh, tentor är jobbiga grejer! :/
Hoppas på en mycket bättre dag imorgon!

Och på tal om mörk choklad - gå på chokladprovning och du kommer aldrig mer vilja käka de "billiga" mörka chokladen som finns att köpa i mataffär.
Var på provning förra veckan och de tre första bitarna var riktigt, riktigt fin mörk choklad. Den fjärde var en bit Marabou Premium och när man smakade den efter de andra bitarna var den SÅ JÄVLA ÄCKLIG. Haha :p
 
Sv: Beach 2014 del II

Sååå, hemma i soffan och har nu ätit en pepparkaksboll(MUMS!), en rostad macka(med massor av smör... :p) och en stor mugg nyponsoppa. Eh, bra avslutning där ja. Haha

Pumpen var bajsjobbig och jag har så vansinnigt mycket träningsvärk. Men, imorn tar jag sovmorgon och försöker peppa igång mig själv igen!
Ska städa lägenheten inför visning också så det ska bli nice att få fint! :)
 
Sv: Beach 2014 del II

+ alla ni andra som svarat

Tack alla ni underbara :love: Blev nästan lite full i tårar när jag läste all omtanke, ni är så himla goa. Vet inte vad det är med mig ikväll! Jag kom ut på en promenad och det gjorde det hela lite bättre i alla fall. Nya tag i morgon! Hoppas du kan känna så också zass, vi får ta igen den här pissigt dagen i morgon istället! :-) Livet är fullt av känslor och just idag var det negativa såna, men så är det ibland helt enkelt.

Kram till er alla och hoppas ni också får en bra dag i morgon!

(Och Sleepan, var går man på dessa chokaldprövningar?! Låter himmelskt!)
 
Sv: Beach 2014 del II

kl

Idag efter jobbet tog jag ett snabbt besök på gymmet. Ca 30 mycket aktiva minuter senare hade jag inte haft ont i knät en enda gång, och var helt löjligt slut i benen.
 
Sv: Beach 2014 del II

Men usch, hoopas att tentan går bättre och humöret är bättre imorgon!

Kl
Bra dag motionsmässigt, matmässigt avslutades den med pizza :o

Ledig dag imorgon också, bodypump, promenad och fixa hemma står på schemat.
 
Sv: Beach 2014 del II

Det känns som att det inte kommer bli ordentligt ljust idag...?

Jag är i alla fall på väg till bodypump :) åt frukost på bussen, hej välorganiserad sömntuta :o
 
Sv: Beach 2014 del II

Alltså jag har sån träningsvärk = pepp blir som en zombie. Har fortfarande värk sen söndagens benpass och ryggen ska vi inte snacka om. Lyssnade på kroppen igår och tog en vilodag.
Känner mig inte helt hundra idag (sjukdom på väg?) men ska köra bröst/triceps och axlar med karln.

Har ni med skitdagarna en bättre dag idag? :-) man måste få ha skitdagar ibland! Vila och bara känna lugnet.
 
Sv: Beach 2014 del II

Duktigt att lyssna på kroppen. :) Jag har också träningsvärk sen gårdagens skivstångspass, kommer bli toppen med ett lite längre men förhoppningsvis lite lugnare spinpass ikväll.
 
Sv: Beach 2014 del II

Bodypump var kul och tungt! :) bäst av allt var att jag inte kände av ryggen mer än under maglåten, då körde jag utan vikt ett tag. Nu känns ingenting :) skönt att vara igång igen!

Måste planera in resten av veckan dock, hinner förmodligen inte till gymmet mer. Tål att fundera på.

Nu har jag städat, lagat trasig hund och ätit lunch. Dags för promenad!
 
Sv: Beach 2014 del II

KL

Idag gör jag inte många knop. Hela min kropp skriker bara NEJ.
Hjärnan är inte med och jag är bara så trött, trots massor av sömn inatt... Blä.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 537
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
277
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 434
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp