Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

KL

Lite uppehåll nu så jag tror allt jag vågar mig ut en sväng! Lovar att det kommer börja ösregna, ser mycket mörkt :nailbiting: INTE sugen men nu kör vi ändå :D En kort PW!
 
Sv: Beach 2014 del II

Det var skönt (såklart!) Höll ett bra tempo och det blev 5 km promenad. Nöjd :)

Nu ska jag snart ta cykel en sisådär 7 km (enkel väg) till en kompis. Vardagsmotionen är ingen brist i alla fall :) Kompisen ska bjuda på middag och jag hoppas inte att det blir någon efterrätt men om jag känner henne rätt så är det att hoppas på för mycket!

Hur har era dagar varit beachisar?
 
Sv: Beach 2014 del II

Har du bra kläder för regn och rusk? Kan verkligen förstå om det är motigt att gå ut i skitväder, om det innebär att du också blir blöt och kall! Har du inte ett bra regnställ, så skaffa det. Kommer nog göra enorm skillnad. :) Gärna även skor som håller för regn, det är ju trots allt ett återkommande fenomen i Sverige. :p
Jag är mycket lyckligare sen jag skaffade mitt första regnställ i somras som faktiskt håller tätt. :love: Likaså skorna är vattentäta och det är verkligen guld!

Idag har jag härjat med lite ditt och datt, har rivit bort lite innervägg i torpet och spanat på vad som fanns innanför. Sen har jag mest pluggat.

Och bakat bullar. :D

Mvh no beach right now (men överlag kämpar jag!)
 
Sv: Beach 2014 del II

Men du är ju liksom en natuuuuuurmänniska! Jag är det så länge vädret är fint :D (oavsett kläder!) Känns så otroligt motigt att lägga pengar på funktionella kläder, jag kommer aldrig använda dem för jag hatar liksom att vara ute i regnet ändå! Jag har i alla fall en regnjacka (mest en moderiktig sådan :angel:) men det är allt...

Bakat bullar, hhrrmrmm, vet inte om man får skriva sånt här... Blir så suuuugen... :d ;)
 
Sv: Beach 2014 del II

Jo, jag tänker dock att ju mer man avskyr dåligt väder, desto mer njuter man av sina braiga regnkläder. ;) Jag är väldigt frusen av mig så även om jag älskar att vara ute så vill jag verkligen ha rätt kläder för tillfället!

Haha nä, det kanske var dumt av mig. ;)
 
Sv: Beach 2014 del II

Klart behövligt, det syntes verkligen att höga axeln var högre än den vänstra.

Först tänkte jag "Nähä?", sedan "Ahaaaa, hon missade ett r bara." Kände mig inte alls trög, lovar! ;) :D Skönt att få gå igneom kroppen! :)

KL

Välkommen tillbaka blåbäret!

Och cherie, blev det mycket pluggat hemma eller? Eller blev det buke för hela slanten? ;) Bra att du tog dig ut iallafall! Nyfiken fråga: Hade du kommit ut om du inte skrivit om det i tråden/inte haft tråden att skriva om det i efteråt? :)

Mvh använder vad jag kan skriva i tråden som motivation under typ motiga joggingrundor :D

Jag körde Grit Strength idag, mycket tyngre än vanligt. :p Men det kändes bra, känns bra nu iallafall. :) Imorgon går jag av från jobbet så har stämt dejt med en kompis vid tolvtiden för promenad, för att jag ska ta mig ur sänger i tid. Aaaah, ångrar mig redan lite, men inget mot hur mycket jag kommer att ångra mig imorgon vid tolv när klockan ringer, haha! :D
 
Sv: Beach 2014 del II

KL

Inga ord behövs. :wtf::yuck::arghh::wtf::wtf::banghead:

636360c84b9911e3b9d412c82c76b2ea_6.jpg
 
Sv: Beach 2014 del II

kl

Jobb hela dagen, var trött från dess att jag gick upp:p Drack en Celsius på väg hem och drog sen dirr till gymet. Värmde som vanligt upp med nån km på löpbandet och sedan köttade jag ben, rygg, axlar och triceps i en timme. Körde:

Hantelrodd
Latsdrag
Sittande rodd
Rygglyft

Knäböj i smith
Benpress
Bencurl i maskin
Benspark i maskin

Axelflyes
Axelpress

Tricep kickbacks
Tricepdips
Tricep pulldowns med rep

Gött!

pepp - vad roligt med PT-pass! Super att få en massa tips på såna viktiga övningar ju:)

Tassetass - Grymt jobbat med passjakten:D Och jympa... Det har väl iaf inget krav på hur väl man måste ha genomfört passen för att få tillgodoräkna sig dem?:angel:

cherie - Bra att du tog dig ut på din promenad:up:

Muppia - Lyckas inte riktigt tyda bilden? Men jag förstår att du kört ett kräkpass löpbandslöpning iaf, usch:p
 
Sv: Beach 2014 del II

Åh, älska Vegoriket! :love:

*kl*

BÄSTA. SPINPASSET. EVER! Hann fan knappt sätta mig på cykeln så var det över, fy fan vad kul! :bump:
 
Sv: Beach 2014 del II

En mils löpning på löpband på en timme. BORING :D Mitt livs längsta löptur och mitt livs längsta timme :p
 
Sv: Beach 2014 del II

kl

Har läst tråden men kommer knappt ihåg vad jag skulle svara på :p Välkommen tillbaka blåbäret!

pepp, vad kul och nyttigt med PT-pass :)

cherie, bra jobbat med promenaden!
 
Sv: Beach 2014 del II

Min dag: 45 minuter promenad men har ätit godis som var kvar sen igår. Ledig imorgon, då blir det ridning, gym och promenad. :)
 
Sv: Beach 2014 del II

KL

Vad, exakt vaaaad, har jag gjort för att förtjäna detta enorma chokladsug?!?!?!?
 
Sv: Beach 2014 del II

Fy fan vad strongt! Det tär verkligen på psyket att köra på löpband :banghead:

KL.
Fick till ett så bra benpass idag :)
(gymmet var riktigt tömt på folk på grund av hockey :banana:

- Rörelseövningar
- Knäböj mot vägg utan vikt
- Raka marklyft 45 kg (äääääääälskar denna, så bra kontakt)
- Sittande bencurl
- Sittande benpress med fötterna brett 100 kg (ska våga mig på den liggande snart....)
- Upp och nedgång på box med 10 kg medicinboll. Denna tog kål på mig, pulsen rusade!
 
Sv: Beach 2014 del II

*kl*
Första dagen på helfart idag och jag har tre röster i huvudet. Den första säger att jag är dum i huvudet, varför gör jag det här, ät nåt! Den andra bannar mig för att jag bara ridit idag, det är ju inte tillräckligt med motion :banghead: och den sista, vettiga, säger att jag bör dra ner på tempot, bara ridning på 500 kcal är helt ok. Ibland blir jag trött på min speedade hjärna... :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 543
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 026
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
278
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 434
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp