Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

Shit, bra jobbat i oktober!!

kl

Dialog i soffan nyss:

Jag: Ska vi gå ut o gå en runda?:)
Sambo: Haha:p
Jag: ..:)
Sambo: Du är allvarlig?:cautious:

Han ville alltså inte hänga på...;) Men nu drar jag fan ut en sväng i detta fruktansvärda höstrusk, moaha!
 
Sv: Beach 2014 del II

Haha, jag känner igen det där resonemanget. Min syster är sjukt mörkrädd (för att inte tala om att hon avskyr fysisk aktivitet) och hon ser på mig med utomjordingsblicken om jag ens knystar om att gå ut och göra något fysiskt utomhus när det blivit mörkt. :p
 
Sv: Beach 2014 del II

Haha, tack, tycker jag själv med faktiskt;) 5 km på strax under 50 min i spöregn, mörker och halv storm (vad är det för fel på den här staden:mad:). Tycker iofs att det var ganska skönt på ett sätt. Det viktiga är att INTE få regn i ansiktet:

20131031205132-83.254.253.131.jpg
 
Sv: Beach 2014 del II

idag har jag nästan enbart kört bland de fria vikterna på gymmet. hejja!
körde bröst/triceps och blev totalt 8 övningar!

bänkpress 10x4 20 kg
lutande hantelpress 6x4 10 kg
chest press i maskin 6x4 35 kg
cabelcross underifrån 6x4 6,75 kg

tricepsext med kettelbell 6x4 12 kg
pushdowns med rep 6x4 15 kg
pushdowns med stång 6x4 25 kg
liggande tricepspress med skivstång 10x4 15 kg

var mest pensionärer där idag, så det var rätt lugnt! blir ju som jobbigast när det är lite trångt och det känns som att andra redan står å väntar bland de fria vikterna, när man inte riktigt får plats! hade kunnat köra tyngre i bänkpress, men gymmar i princip alltid själv så då har jag ingen som kan vakta om man börjar faila :p

i morgon ska jag följa med pappa till gymmet på hans jobb, tänkte plåga honom med marklyft benböj å sånt + lite mage! :);)
 
Sv: Beach 2014 del II

Kl

Alla ni som berömde min beachform innan, tack tack tack!!!!!!! Jag fattar faktiskt inte att jag nog någonstans uppnått lite med den livsstil jag för, att jag är lite värd och bra liksom. Tror min självkänsla genomgående är rätt kass så det betyder otroligt mycket för mig att få sådana komplimanger :love: :love: :love:!!!

Idag har jag inte gjort något speciellt alls, eller har väl promenerat typ 3 km :). Behövde en vilodag för benen var rätt stumma. Åh jag hoppas allas dagar imorgon blir vackra och goda :)!

Kram till er!!!
 
Sv: Beach 2014 del II

kl

ingen träning igår och det kommer det inte bli idag heller. Men det är helt okej, ibland behöver kroppen vila. Har lite förkylningsvibbar och vill inte bli sjuk :(
 
Sv: Beach 2014 del II

Bra jobbat! :)

Hallonsoda, klart du är värd allt beröm, du är ju asgrym! :)

Emtherlia, det låter klokt. Det är viktigt att lyssna på kroppen!
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag vet inte om jag är lite knäpp, men idag åker jag 3 mil enkel resa bara för att gymma :p "Ledig" idag (dvs tentaplugg) men jag vill verkligen träna. Så då blir det på det viset! Pluggar på bussen i alla fall :p

Vikten står rätt stilla MEN!! Mätte mig med måttband för en dryg månad sen för att se om det hände något nu när jag har börjat gymma. I morse mätte jag mig igen, och det var riktigt roligt :D Har bland annat minskat 1,5 cm där låren är som bredast och 1 cm i midjan! :banana:
 
Sv: Beach 2014 del II

Vad duktig du är och vad kul att du märker skillnad även om vikten står stilla! Alla muskler väger en del;)
 
Sv: Beach 2014 del II

Finns det inget närmre gym:eek:? Lite knäpp kanske du är;) kul med måtten! Du är grym:bump:

Kl

Först tänkte jag att jag skulle springa idag på morgonen, sen tänkte jag att jag nog struntar i det och sen bara gjorde jag det:p 1 km uppvärmning, 2 km intervaller (100+200+300+200+100 m x 2). Lite mer än 1 km nedvarvning så tot strax över 4 km. Sen käkade jag ett par knäckemackor till frulle o nu är jag ute o passar mina föräldrars valp medan mamma är ute o rider:love:
 
Sv: Beach 2014 del II

Starkt jobbat att du tog dig ut i regnet! :)

Hallonsoda: Du har så himla fin kropp! Bra jobbat :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Kul med resultat!

Kl
Gårdagens box... skitkul! Körde med en kille som började instruera mig så det blev mycket pepp och slagteknik. Armarna skakade när jag kom därifråmn :p
Stel och trött i kroppen idag som väntat. Dock förstår jag inte hur jag kan vara så sovtrött som jag varit hela veckan??
Skoinvigning idag :) sköna, men hatar att alla nya skor gör ont på mig egter en stund. Innan de är ingådda, alltså.
 
Sv: Beach 2014 del II

Typ inte :p Jag bor ju ungefär 3 mil utanför Uppsala. Det finns närmare gym, men antingen ligger de åt helt fel håll eller så är det något litet läskigt källargym som man inte vågar gå in i ;) Pluggar ju i Uppsala så vanligtvis gymmar jag i samband med skola. :)

Bra jobbat med löpningen! Och mys med valp :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 537
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
277
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 434
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp