Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

Tack! :) Snygg färg! :D

johanna: Jag brukar tänka att alla ändå är där för att träna. När jag har stått i friviktsavdelningen har där varit mest män men inte enbart, men jag kan inte säga att jag känt mig uttittad även om det varit mycket folk. Jag tror att de flesta går in i sig själva och tänker mer på sin egen träning än vad andra gör. Sedan brukar det för mig hjälpa att redan innan ha bestämt vad jag ska göra så jag inte står där lite planlöst och bara "Jaha, vad gör jag här?" utan att jag vet att först kör jag bicepscurls och sedan hantelrodd, typ. Vidare brukar jag försöka gå in i mig själv, så att jag stänger ute det mesta andra och bara fokuserar på mig själv, då känns det lättare. :) Jag tycker du ska försöka dig dit och tänka att det blir bättre bara du låter dig vänja dig vid situationen. :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag sprang där det var gatlyktor och mycket folk och bilar;)

En sånhär hade jag på mig, Kitsound är märket:
00170899abb.jpg


Bak i nacken sitter kabeln med 3,5 mm kontakt som man sätter i mobilen eller mp3:n, så jäkla smidigt!
 
Sv: Beach 2014 del II

Oooh, den var ju asfin! Men det står bara att den är kompatibel med Iphone, du råkar inte ha testat den med en androidlur och vet om det funkar? :)
 
Sv: Beach 2014 del II

kl

Då vart det gymat o klart:) 1 km löpning som uppvärmning som vanligt och sedan 50 min styrka; bröst, biceps och mage. Typ lite jobbigt att ta på sig tjocktröjan när vi skulle hem så det kändes som ett bra pass;)

Planen de närmsta dagarna är lite oklar, ska springa, men antingen imorgon (efter jobbet i mörkret) eller på fredag (ledig). Och sen tänkte jag gymma på lördag. Och springa på söndag. Typ:p
 
Sv: Beach 2014 del II

Har inte testat med android men eftersom det är vanlig 3,5 mm kontakt bör det funka med alla lurar som har en hörlursingång? Det är ju ingen fjärrkontroll på sladden utan den för endast över musik.
 
Sv: Beach 2014 del II

Hej mammas, kul att du är tillbaka. Hoppas du peppar igång lite lagom så att det fortfarande är roligt med träningen.

Muppia och zassoo - hoppas era tentor gick bra.

Qelina - jag älskar nötter och mandlar, kan äta i princip hur många som helst. Och som de andra har sagt är det bara bra saker i dem, så knapra du på!

Kl
Jag är lite sådär lagom stel efter dubbelpasset igår och gymmet idag på morgonen. Har nog ändå tänkt att jag ska pallra mig iväg imorgon bitti också, om jag hittar nån del som inte känns helt stum. Sen blir det långhelg som jag mest kommer ägna åt god mat och tillbringa i bubbelpoolen... nöjd.
 
Sv: Beach 2014 del II

Hmm, då borde det göra det. Jag har ett par Urbanears, där funkar inte kontrollen men ljudet funkar så det borde inte vara några problem. :)

Sökte btw på Amazon, där fanns hur mycket som helst, och billigt också. Typ 20 £ för en mössa med inbyggt ljud, det är ju vad man får ge för en vanlig Seger på Stadium?
 
Sv: Beach 2014 del II

Tack! Alltså, bara av att gå in i tråden igen och läsa om hur duktiga ni är allihopa som tränar får mig peppad, det låter så kul! :) Så nu är jag sugen på ett styrkepass, haha. :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag har testat en mössa med inbyggda hörlurar tidigare men ljudet var inte lika bra som i pannbandet, så jag tror det är lite skillnad i hörlurarna beroende på pris. :)
 
Sv: Beach 2014 del II

KL

Jag trapptränade idag! 20 intervaller*55 trappsteg. Blev lite yr och vinglig efteråt så lite måste det ha tagit :angel:. Tänker att det är bra med lite kortare träningsduation för mina höfter, knän och benhinnor vilka alla har en tendens att ömma lite i slutet av löppass. Sen cyklade jag även 25 km eller så, var tvungen att hetsa runt lite på olika grunkor.

Tog dessutom en såndär halvhjärtad spännisbild, vill ni se? :)
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2014 del II

Klart vi vill! :)

*kl*
Jag har promenixat med dotter i vagn ca 2,5 km och sen fick dottern åka hem med mormor och jag tog en vända på gymmet. Hade lite ont om tid så jag höjde vikter och gjorde färre reps. Det var såklart asjobbigt men det var inget emot hur det kändes ett par timmar senare :D Jag har syndat idag också. :o Vi var på kalas för sambons kusin och jag smakade faktiskt en skärva hallontårta! Det var smaskens och det var jag värd :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Smidigt med inbyggda hörlurar. :)

Kul att du är tillbaka mammas!

Linisen: Det blev jättefint!
Riktigt snygg hårfärg verkligen.

Praeterea: Bra jobbat med dubbelpasset :)

Qelina: Kämpa på!
Jag tycker du är jätteduktig!

Hallonsoda: Klart vi vill :)

Jag har tränat idag för första gången på nästan en månad.
Cirkelträningspass som var rätt tufft den här gången :p
Väldigt mycket armar, kunde knappt skala en apelsin när jag kom hem, helt slut! :D Men det var skönt att träna igen.
 
Sv: Beach 2014 del II

Här är jag!
image_zps958f66e6.jpg


Urk nu känner jag mig som ett bekräftelsebrybarn, men jag har märkt att jag fått mer framträdande magmuskler endast av löpträning, och tänkte att jag kanske kunde visa upp'et!
 
Sv: Beach 2014 del II

kl

Eftersom jag dängde knät i väggen har jag spenderat nästan hela dagen i soffan. Dvs ingen motion alls.
Ätit katastrofalt dåligt. Det innebär ca 150 g chips, en apelsin och en halv macka. Och inte är jag hungrig heller.

Nya tag imorgon. Då måste det bli en stadig frukost så jag orkar rida. Knäfanskapet får säga vad det vill, jag tänker sitta i sadeln ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 537
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
277
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 434
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp