Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Ibland blir det så, man kanske äter mer än vad man egentligen vill, man hinner inte röra på sig. Men det är okej! Du kommer igen, och viktigare än så: det gör inget om det händer nån gång då och då. Du är ju varit superduktig och har rört på dig en massa tidigare!

Känn ingen ångest utan konstatera bara att igår blev det lite mycket, idag blir det bättre:)
 
Sv: Beach 2013, del X

Grymt med ett zumbapass!! :D

Emth: Jo, såklart. Det var bara så mysigt när jag var ute igårkväll, det enda som hade kunnat göra det bättre var om jag fick jogga lite också. :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha såklart! Men två veckor är inte en lång tid, snart springer du ifrån oss alla (precis som vanligt;))
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha, I wish! ;) Nej, men nu börjar det kännas överkomligt, precis som du säger är två veckor inte så lång tid. Ska köra överkropp på gymmet i eftermiddag igen, ska bli skönt. En del av "sprattigheten" försvann när jag gymmade i måndags. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Du kommer bli biff! Jag önskar jag gillade att gymma, faan vad lättare det hade varit att bli stark då:p
 
Sv: Beach 2013, del X

Inser att mitt inlägg kanske blev lite tokigt formulerat :p Jag har ingen ångest över att ha ätit för mycket, jag är på semester och jag får dessutom tandställning på torsdag - så jag kommer få leva på soppa närmaste tiden. Därför resonerade jag som så att jag köper det jag vill ha. Däremot har jag inte rört mig tillräckligt, vilket gör att jag har överenergi. Jag har ju inte tränat alls under gårdagen, inte ens vardagsmotionen som jag inte räknar som träning. Jag har mest suttit i en bil och sen strövat runt lite på Liseberg, vilket gör att varenda muskel skriker "TRÄNAAAA!!".

No hard feelings för maten, det är inte ens mycket för att vara Lisebergsdag liksom :angel:
 
Sv: Beach 2013, del X

*knapp*

God morgon alla fina beachisar! Hoppas ni får en fin onsdag!

Jag inser att jag har en vecka kvar ledigt, börjar jobba på onsdag nästa vecka. Idag tynger det mig att jag tänkt klart i situationen och sveket jag varit i. Inte lätt att "göra slut" med en kompis. Men det finns tyvärr ingen annan utväg i det hela. H*n har helt enkelt svikit för mkt så det finns inget förtroende kvar där tyvärr. Har suttit och smidit på en sms ett tag (eftersom h*n vägrar träffas). Och det känns bra, jag lämnar ryggen fri och det finns även utrymme för h*n att kunna vinna mitt förtroende igen. Alla är värda en andra chans, men man ska förtjäna det med.

Igår blev det en promenad på 6km med bästa Solan (träning/jobb/fest/bästakompisen, lite alltiallo sådär). Tidigare på dagen var det strandhäng. Heeeelt underbart! Så nu får ni lite beach-bomb med :D

4a1854d2e89511e2ba2d22000ae90e24_7.jpg


ec7f1f66e88211e2a1e322000a9e0853_7.jpg
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag tänker att man kan känna av övningar på "fel" ställe om man är lite ojämnt musklad. Alltså om du är stark i övre ryggen men inte nedre ryggen och baksida axel känner du inte i övre ryggen för att du inte kan belasta så högt du behöver för att träna baksida rygg innan du fått upp baksida axel + nedre rygg till samma "nivå". Eller så gör du fel. :p Har du ingen som är lite kunnig som du kan träna med ibland? :)

Är säkert både och haha :p Och nej jag har ingen jag kan träna med :(
 
Sv: Beach 2013, del X

Ser superhärligt ut! :)

KL

Yyyyyyyyl. Har världens sämsta dag. Känner mig tjock som en flodhäst, sovit jättedåligt inatt och har igen ork idag. Fick yrsel igår när jag varit ute och gått, funderar på om jag tagit i lite för mycket för tidigt efter sjukdom.
Har dessutom tröstätit kex nu. Blä.
Ja ja. Nya tag imorgon.
 
Sv: Beach 2013, del X

Låter klokt du! Och ja, det är alltid sorgligt med avslut men ibland är det skönt att ha det gjort och inte skjuta det framför sig eller gå runt med en icke fungerande relation.

Kl

Läst Martina Haags senaste bok som handlar om löpning och jag blev så jäkla pepp! Gillar hennes texter och jag tycker hon beskriver känslan på ett bra men ändå humoristiskt sätt.

Så idag blir det att springa. MÅSTE ge mig ut direkt jag kommer hem annars kommer jag inte orka. Så jäkla trött! Inte bra att somna ett par timmar på soffan efter jobbet, blir så svårt att somna sen..
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl
Vaknade med halsont, blir att ta det lugnt ett par dagar. :( ska snart ut på promenad i regnet iaf.
 
Sv: Beach 2013, del X

Tvinga dig dit, tror att det är en sådan grwj man måste bli bekväm i innan det blir roligt?

Lv, ok, bra att jag missförstod då! :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Ok. Fortsätt du, jag börjar hitta folk på gymmet (iof mest passen) nu som jag snackar mer och mer med. :)

Linisen, det låter som ett bra beslut. Beklagar att det gått som det gått dock!

Lårdo, gräv inte ner dig och ta nya tag imorgon, låter klokt! :)

Wys, skönt att springa! Aaaavis! :D

Men jenka, i mitt sovrum låter det som att det ösregnar?! :eek: skogen? :)

Jag hade tänkt cykla till jobbet men det regnar - mycket. Blir bilen både till jobbet och gymmet. Nu överkropp, woop woop! :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag ska väl inte gå i ditt sovrum heller :p

Ja, det regnar rätt mycket. Fast Stoja lär ju vilja ha motion i alla fall...
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Ska träna mage idag men blir så stressad när jag ska jobba kväll, kan inte slappna av under dagen för känns bara som att man går och väntar på att börja jobba och vågar inte ta tag i saker innan ifall det drar ut på tiden :p Så vet inte om jag ska köra igång eller vänta tills sent ikväll när jag slutat :meh: Och tiden går..

ps. Jag har träningsvärk mellan skulderbladen typ :p Och lite nedanför. Kanske att jag gjorde rätt igår ändå!
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha, jag menade faktiskt inte det. Btw regnade det inte där, bara lät så. Sprang till bilen nyss, det regnar asmycket. Ah, juste, hon ja. Paraply och gummistövlar funkar nog iof.

//mammas - har inga kläder för dåliga väder :p

Con, träna nu om du hinner, annars efter jobbet. Men är det inte för sent tycker jag att du kör nu. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

*knapp*

Tack alla för stöttning. Meddelandet ivägskickat. Det är med både tyngd och lättnad i hjärtat.

MEN! Nu tilll det stora MENET!!

JAG HAR SPRUNGIT MILEN!!! Okej, på 1:10h men jag har sprungit den iaf! Fy fan vad jag är bra!! Klapp på axeln. Bra springväder idag, dock lite blåsigt. Men jag är nöjd, riktigt jävla nöjd! :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp