Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Jag känner igen känslan av att känna sig upptagen stor del av dagen när man jobbar kväll. Idag ska jag dessutom iväg på ett möte innan.

Mammas: Nähä, menade du inte? :p Blir nog en lite kortare promenad dock, gummistövlar och regnjacka på (biolog och hundägare; kläder finns!).

Linisen: BRA jobbat! Jag vill också springa.
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Träning blev av nu innan jobbet. Hyfsat magpass!
20 min crosstrainer
180 benlyft
180 sneda crunches
Hela 3 sets mer av båda övningarna än sist :D:D
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag mår lite sådär. Har fått en självförtroendedipp som heter duga. Har ont i vänster underben och tror hela tiden det värsta, att det ska vara en allvarlig benhinneinflammation och att jag inte kommer kunna springa mer. Men jag ska vila en vecka från springandet tänkte jag, och hoppas att det inte är något.
Halsontet känns bättre men jag är trött och seg i kroppen, har haft lite gråtfest också men fått prata ut med sambon. Allt känns lite blä just nu med benet och så hästen som är skadad och måste opereras :(

Ursäkta gnäll...
 
Sv: Beach 2013, del X

Visst blir man superpepp? :bump: Tipsade om den lite tidigare i tråden (eller om det var slutet på förra), läste ut den för några veckor sedan och den är bara sååååå bra! Allt blir plötsligt möjligt! :bump:
 
Sv: Beach 2013, del X

Åh! Styrkekramar!! <3 Men allt kan alltid vändas och bli bättre. Så är det alltid. Jag lovar, även om det känns tungt! Försök att göra ngt annat istället som inte gör ont. Du kommer komma tillbaka på alla plan och vara starkare! Jag lovar dig det! Många många kramar!
 
Sv: Beach 2013, del X

Woop woop! :D

Jenka: :D Tja, om du verkligen vill så får du såklart promenera i mitt sovrum. Jag har väl en total golvyta på två-tre kvadrat där inte säng eller byrå står, men för all del! ;) Bra med ordentliga kläder, såg på endo att du varit ute en rejäl sväng ändå! :)

Congeria, bra jobbat! :D

zass, fy så drygt! jag tror att du ska försöka fokusera på att det kommer att bli så bra som möjligt, och att om det inte blir det så ta det om det kommer när det kommer. Inte innan. Och lycka till, hoppas att både det benonda och halsonda ger sig all världens väg!

Jag har TRÄÄÄÄÄNAT!! :D :D :D Jag hade inte trott det här, men jag studsade från gymmet i ett lyckorus. Kände mig stark och bra, inte speciellt vilse och gjorde de övningar jag tänkt + några till. Ökade vikten på inåt- och utåtrotationerna, och körde rygg så jag staplade av ställningen efteråt. (Ni vet den där när man har en grej bakom vristerna och en vid framsida lår, man står framåtlutad och böjer i höften till ett uppochnervänt V typ. Körde med 10 kg, 3 x 10. :D Hann inte ens köra bröst, övre delen av magen och biceps utan körde bara triceps, rygg och axlar. Känner mig SÅÅÅ pepp. Om det fortsätter såhär, hur ska jag hinna köra pass då? :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Gud vad härligt att du känner dig så pepp! :)

Nej jag vet, dumt att ta ut saker i förskott... Är lite låg just nu bara, då blir det lätt att man fokuserar på det negativa. Tack :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Woho! Du är så grym! :D :banana:

Zass: Jag har också ont i ett underben och känner likadant. Vill springa men kommer fokusera på arm/mage veckan ut. Krya på dig! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Vad härligt!
Jag önskar att jag också kunde känna sådär snart... Förhoppningsvis blir styrketräningen roligare för mig framöver, det verkar som att min man vill leka PT med mig snart. Hoppas att han hänger med till gymmet redan i morgon.

Nu är jag JÄTÄNERVÖS inför Zumban om två timmar. :nailbiting:
 
Sv: Beach 2013, del X

Tack, ska försöka ;) Låter som en bra idé, tänkte också fokusera lite på styrka så fort halsont och seghet har gett med sig. Cykel borde också gå bra väl, så blir det lite konditionsträning :) Hoppas ditt ben också ger med sig!
 
Sv: Beach 2013, del X

Det kommer gå bra! Min erfarenhet är att alla är så upptagna med att komma ihåg stegen att man inte hinner med att fokusera på någon annan än sig själv :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Inte behöver du vara nervös! :)
Det är kul, men man brukar behöva ge det några gånger. Heja dig!
 
Sv: Beach 2013, del X

Hoppas det inte är något allvarligt med ditt ben! Och jag tycker mammas är klok, lyssna på henne!
Peppkram!
 
Sv: Beach 2013, del X

Åh, låter som ett härligt pass! Älskar de där lyckorusen.

Zass: usch :( gråt, sov och vila benen så ska du se att det går över!

Blåbär: äh, man har alldeles för lite tid att titta på varamdra (än mindre döma ) i zumba.
 
Sv: Beach 2013, del X

När jag körde zumba sa hon som hade det att det viktigaste var att ha roligt. Dansa och ha kul, stegen kommer efterhand, typ! :D Gillade tankesättet!

+ zass, Rejk och Jenka - Ja men eller hur! Vem hade kunnat tro det här? Blåbäret - att ha hunken som PT låter som en bra plan. Min partner är tyvärr lite av en soffpotatis, försöker få med honom att träna öht men det går sådär. Funderar faktiskt på att börja cykla, isf skulle vi kunna göra det ihop. Saken är att jag inte vet om jag vill göra det med någon - jag blir arg om något går emot mig, och då är jag inte ett speciellt roligt sällskap!
 
Sv: Beach 2013, del X

Lårdo, du är ingen flodhäst! Du är asfin fantastisk tjej i sina bästa år med hela livet framför sig!
Dessutom är du en av de allra vackraste människor jag känner!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp