Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

KL

Måste bara...

Den här klänningen satt TIGHT för max två månader sedan. Alltså det var så att det knappt gick att få igen dragkedjan (den över brösten.

Now this:

60030600e73e11e2919b22000a9f1988_7.jpg
 
Sv: Beach 2013, del X

Låter vansinnigt snyggt! ;)

Linisen :Jag håller med Addan, fast försök att inte dämpa all smärta med mat för då kommer du bli ledsen på dig själv efteråt sen. Stor kram på dig finis!
 
Sv: Beach 2013, del X

Sånt är pepp! :D Bra jobbat!

kl
Ingen sömn, lång arbetsdag, träningsvärk i benen, gissa om jag var på humör på jobbet :p
Ingen träning för mig idag, måste hålla på mina vilodagar. Inte för att jag direkt har någon lust ändå.
Har bara ätit havregrynsgröt vid 06.00 imorse och nyss åt jag en liten portion pasta med sås. Ska försöka få i mig något mer innan läggdags, blir nog en shake för enkelhetens skull.
 
Sv: Beach 2013, del X

Mat får jag tvinga i mig om jag ens ska äta just nu. Så ngn överätning blir det inte. Däremot glass är inga större problem. Så ja, ligger fortfarande på kalori underskott. Så jag får vara värd glassen. Det kommer nog lösa sig på ett eller annat sätt.
 
Sv: Beach 2013, del X

Det är det inte :D Tänkte jag skulle försöka åtgärda det nästa helg. Typ sola ryggen och den sidan som inte är bränd :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Var ute och gick en promenad i skogen i morse, blev en mil totalt med vägen dt och tillbaka också. Det var skönt att vara i skogen, lagom skuggigt. Sen har jag legat i en park och haft picknick och snackat skit hela eftermiddagen, mycket trevligt.

Låter som en najs dag! :)

Min vecka då: måndag crosstraining och grit. Söndag zumba.

Yey! ;)

Är sååå träningssugen nu. Helt galet. Bara två veckor och två dagar kvar!

Låter som en hurtig vecka trots att du har träningsförbud ;)

Yey, 2 veckor går ju sjukt snabbt!

*knapp*

Jag har tryckt i mig ett glasspaket i helgen. Mat har det varit si så där med. Ledsen så funkar ingenting alls för mig. Hela helgen förstörd. Så beachigt är det inte här. Men ibland blir det så. Det är ngt bättre iaf. Men inte bra än.

Försök att inte hetsa över beachigheten utan låt kroppen och hjärnan vara ledsna i fred först. Träning och mat kan man fokusera på när man inte är i sorg! Men säger ändå som de andra, försök att inte tröstäta utan gå hellre ut någon promenad eller så.

Kram!

Gått en hel del idag med! 12,5 km reggat, men ytterligare en eller ett par promenerat.
Bara ett pass Bodypump som träning denna veckan och ingen löpning, men 53,5 km promenerat vilket är nästan lika långt som jag tog mig förra månaden så jag är mycket nöjd! :)

Jädrans vad duktigt promenerat! Nästan en mil per dag ju!
 
Sv: Beach 2013, del X

Åh jag har haft en så härlig springtur ikväll! :banana: Så sjukt jävla najs alltså.

Blev 4,5 km med en snittid på 7,16 min/km. Första 2,5 kilometrarna försökte jag bara ligga i ett tempo som jag kände var behagligt och inte tog emot. Gick jättebra! Liksom pam pam pam i takt med musiken. Sen på tillbakavägen försökte jag öka tempot lite mellan lyktstolparna men fick sånt förbannat håll att jag tog det lugnt lugnt mellan varven.

MEN! Det fina i kråksången är att jag liksom hittat ett "bekvämlighetstempo"! Kan pressa på en stund och sen gå tillbaka i lugn jogg och känna pulsen gå ner och kroppen tycka att "jamen här kan vi ju vara". Så jävla najs känsla istället för att tidigare växla mellan döende och mindre döende.

Me :love: att springa!
 
Sv: Beach 2013, del X

Men jag har inte träningsförbud, bara förbud mot "hård träning" ;) och i måndags var jag inte opererad ännu! ;)

Åh, vad härlig springtur det låter som! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

I dag har jag grävt upp singel, lagt i en skottkärra och kört iväg till en annan plats, ungefär hela dagen. I stekande sol. Jag är så jäkla trött i hela kroppen just nu, men på ett skönt sätt:)

Definitivt styrketräning så lade in det som en timmes styrketräning i endomondo, bara så jag kan se att jag faktiskt rört på mig idag med!

Denna veckan har jag rört på mig varje dag, antingen promenerat, sprungit eller styrketränat. Känns bra och riktigt skönt:D
 
Sv: Beach 2013, del X

Låter ju helt suveränt! Jag är fortfarande i stadiet där jag växlar mellan mer eller mindre döende! Ser fram emot att komma dit du är! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Ah, okej. I så fall - fortsätt ät! Kroppen behöver energin!
Hoppas du löser sig på ett eller annat sätt!
 
Sv: Beach 2013, del X

Äh, du går ju alltid jättelångt!
Och för min del får du gå hur långt du vill! :)
Jag går för att det är skönt och för att det får mig att må bra. Och för att jag förhoppningsvis blir snyggare på kuppen! ;) :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp