Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

kl

Har hela kylen full med godsaker från igår :cautious:
Försöker stå emot suget med hjälp av hög musik och porträttritande! Lite svårt att komma in i ritandet bara NÄR DE BORRAR I BETONGVÄGGEN BREDVID MIG HELA JÄVLA TIDEN! :rage: AAAAHHH
 
Sv: Beach 2013, del X

970245_10151506179465163_105730993_n.jpg


970582_10151506179895163_1930923352_n.jpg
Ser helt underbart ut! :love:
 
Sv: Beach 2013, del X

Sånt är ju helt fantastiskt. En vardag satt jag och killen och kollade på film, klockan var 12 på natten och DÅ sätter en granne igång och borrar, idiot!
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl
Gått nästan 7 km. Å andra sidan är det typ det enda jag gjort idag :/ tråkigt meb välbehövligt med en lugnare dag än planerat tror jag.
Lite fundersam över min hand, blev stucken av en geting ihår men idag är det mer svullet. Tycker det borde vara tvärtom. Men men, jag är inte allergisk och inte död än iaf.
 
Sv: Beach 2013, del X

Eller hur! Idioter!
Och det har hållits på och borrats i veckor nu O_o Så jag som pluggar hemifrån är lite halvirriterad haha..
 
Sv: Beach 2013, del X

Fyfaan vad störigt, jag hade ballat ur och frågat om de inte var nöjda med lägenheten snart! haha!
 
Sv: Beach 2013, del X

Igår var jag som sagt på en gård och hjälpte till, jag har sjuk träningsvärk i övre ryggen, gör till och med ont när jag andas djupt:eek: Även baksida låt känns. Blir kanske en lugn promenad idag.

Lite bilder från gårdagen på söta djur (det blir det väl aldrig för mycket av?:D)






Och så en bikinibild på mig från idag innan stranden


Jag är väldigt nöjd med min bikiniform just nu! Tack beachtråden för all pepp!:) Jag tror jag känner mig nöjd med hur min kropp ser ut just nu för att kroppen känns så stark och det är så sjukt häftigt att kroppen kan göra så mycket!
 
Sv: Beach 2013, del X

Ser inte bilderna så bra nu, sitter i solen med mob :p
Men härligt att du är nöjd med dig själv nu.

Den här dagen har varit gräslig, verkligen gräslig.
Har lust och bara köpa en stor påse godis och gömma mig någonstans.
Men litar åt en löptur ikväll, eller om jag bara går kanske.
Blö skitdag!
 
Sv: Beach 2013, del X

Sjukt snygg! :D

KL

Nu är det bara lite mer än en timme på jobbet och sen ska jag ut och gå. Min nya hobby i livet, haha.
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl
Gått nästan 7 km. Å andra sidan är det typ det enda jag gjort idag :/ tråkigt meb välbehövligt med en lugnare dag än planerat tror jag.
Lite fundersam över min hand, blev stucken av en geting ihår men idag är det mer svullet. Tycker det borde vara tvärtom. Men men, jag är inte allergisk och inte död än iaf.

Men 7 kilometers promenad är ju jättebra!

Lägg något kallt på handen så går nog svullnaden ner. Hu för getingar! Mvh getingfobiker
 
Sv: Beach 2013, del X

Skitsnygg kropp! Härligt att du är nöjd med den också, bästa känslan!

Mirre: Utan skitdagar kan man inte ha fantastiska dagar ;) Stå emot godispåsen och promenera/spring istället, lovar att det kommer kännas bättre!

Emtherlia: Vilka söta djur :love:

Linisen: Skönt att du känner dig bättre!
 
Sv: Beach 2013, del X

Nu är det bara lite mer än en timme på jobbet och sen ska jag ut och gå. Min nya hobby i livet, haha.

Låter strålande! Promenerar du för transport eller "av intresse"?

Själv ska jag till gymmet snart! Tänkte köra ett helkroppspass med en del av dagens 105 squats viktade :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Båda delar. Idag är det för att det är skönt och för att jag vill få motion men inte orkar träna på annat vis.
I helgen var det mycket för transport då jag inte hade något laddat spårvagnskort, och när jag börjar 7.45 och tar tågt på morgonen så promenerar jag till tåget för transport. Och nu har det liksom blivit så jäkla skönt, jag VILL ut och gå. Fin känsla :D

Gott med gympass! Jag kan verkligen inte med det.. Jag försöker, men jag drar mig för att gå dit :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Härligt att ha fått in det som rutin och fått med kroppen på tåget (höhö....) också! :)

Gym som är så härligt! Dock hade jag kanske haft mer gymskräck om det inte vore för att jag går på det totalt okreddiga jobbgymet. Undviker det ibland direkt efter alla slutar eftersom det nästan bara är ashurtiga människor där då men nu kommer det nog vara tomt :D Peppar peppar!
 
Sv: Beach 2013, del X

+ Linisen & Sleepan: Tack! Ni är för himla gulliga!:love::love:

Precis hemkommen från en 9 km promenad varav jag gick större delen med en fluga i ögat, himla glamoröst och himla lätt att få ut en flugjävel utan spegel.

Nu blir det en lång dusch med scrub, hårinpackning och annat beachigt:D
 
Sv: Beach 2013, del X

Gud vad skönt det låter med dusch, scrub och grejer! Jag ska snart börja peela mig inför min utlandsresa! :D
Känns som en god idé att göra det ett antal gånger. :)

Och på tal om fluga i ögat.. Min lins skavde som fan i morse och när jag försökte pilla på den för att få den rätt så trillade en mycket trasig lins ut. Dock verkar inte hela linsen följt med = skaver satan. Och så har jag haft det sen 10-tiden idag... Skoj. :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Håller tummarna för att det ska vara tomt! :)

Jag var på g att köpa gymkort på Fitness24/7 bara för att de har tjejgym och för att det skulle bli ganska billigt för mig, men åh, jag tvekar. Får se hur jag gör...
 
Sv: Beach 2013, del X

Sööööt gris! :D

Körde styrka idag, överkropp. Fett najs, ska göra det varannan dag tänkte jag, tror ni att det kan bli skillnad på två veckor av det? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp