Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Det känns lite sent... Brukar gå och lägga mig senast 22, i alla fall när jag ska upp tidigt dagen efter.

addan, ja på morgonen hade nog varit bra om jag inte vaknat vid 10 :D

Äsch, jag får helt enkelt springa lite senare på kvällen och hoppas att det inte är alltför varmt :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl

Jag och pojkvännen skulle ut och gå morse. När klockan ringde vid 9 stängde han av den och somnade om,haha. Så gött!
Så nu har vi ätit frulle och ska gå in till stan och hämta brallor vi fått upplagda på jc, så det blir ändå 4 km :)

Köpte tre par jeans igår, varav ett par vita. Trodde aldrig att jag skulle skaffa vita jeans, haha. :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Åh det är så vaaarmt! Ridning blir nog inte av idag, måste lägga mig så tidigt ikväll. Vet inte om jag får någon träning gjord heller, kanske cykla lite bara. Har tränat 3 dagar i rad, men det är också de enda 3 träningspassen denna vecka :angel: så ett pass idag hade varit skönt.

Blueberry: Har inte provat den, men tycker Garmin är bra överlag så kör på! :) Du har nog gjort tillräckligt med research för att veta om den passar dig
 
Sv: Beach 2013, del X

Känner spontant att du nog passar skitbra i vita jeans! Det kan ju vara lite svårt att "pull off" (tycker jag i alla fall). :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl
Men! Skrev långt inlägg så försvann allt.

Vill bada men är på väg till jobbet nu. Idag har jag varit på zumba och sen fick jag för mig att gå hem, 6, 7 km på 70 min :)

Nöjd med träningsveckan, skönt att vara igång igen! Har fått in 4 pass fördelat på 2 springturer, ett pass med styrka hemma och en timme zumba.

Nästa veckas planering:
Måndag spinning och core
Tisdag vila
Onsdag springa och styrka
Torsdag bodypump
Fredag vila?
Lördag och söndag vandring
 
Sv: Beach 2013, del X

Berätta mer om Zumba! Är det så roligt och fantastiskt och underbart som alla säger? :D

KL

Jag köpte klockan. Jag skulle bara "känna lite på den", men här i Karlstad har vi Elgiganten Megastore och den kostade billigt billigt - hoppsan!
Nu är den på laddning och jag ska testa den sen ikväll när jag ska ut med Fiona. Nu är det nästan 30 grader varmt, så jag gissar att de kommer bli en ganska sen tur...

Jag har styrketränat i alla fall.
Idag var jag starkare än vanligt, ökade vikter både på bänkpress och bicepscurls. Kul!

Och så tränade jag i mina nya blå brallor från Pierre Robert. De är supersköna, men jag tror att jag ska hålla mig till svarta på gymmet, mest på grund av synlig svett. Oerhört sexigt. Heheheeee :angel:

img_20130707_145000_51d97a16e087c337909b5839.jpg
 
Sv: Beach 2013, del X

Åh jag fick fundera så himla länge innan jag fattade vad bilden visade :D

Jag ba' "meh, det där är ingen pulsklocka...?" :confused:
 
Sv: Beach 2013, del X

Åh jag fick fundera så himla länge innan jag fattade vad bilden visade :D

Jag ba' "meh, det där är ingen pulsklocka...?" :confused:

Haha samma här!

Kl

Ska ut och springa ikväll har jag tänkt! Hoppas det känns lika bra som sist.. Ska äta pasta till middag för att säkerställa energin :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Pasta is da shit :p

Sprang 6 km idag, tanken var 10 km men jag sprang den grymmaste 5 km-banan jag nånsin varit med om så jag var helt död efter det! Och redan har jag börjat få träningsvärk i rumpan!
 
Sv: Beach 2013, del X

KL

Jag.vill.rida.nu!
Abstinens på hög nivå!
Hur kan man sakna något så vansinnigt? :(

Sitter i solen, tittar på ungarnas lek och lyssnar på P3 dokumentär. Så gott det går :p
Har tränat styrka idag alla fall, blir munchkinspel med sambons bror ikväll så skönt att ha träningen gjord.
 
Sv: Beach 2013, del X

+ Wysiwyg (jisses vad man får tänka när man ska skriva ditt nick efter att inte gjort det på ett tag :p! Tur att jag vet vad det står för = har minnesregel)

Grymt med löpning! Jag är faktiskt lite löpsugen, har så himla fina slingor hos mig nu när jag flyttat och då har jag ändå bara utforskat en bråkdel.

Det kliade i benen på eftermiddagen så jag gick ut igen. Drygt 8 km till i benen :D det var hääääärligt. Så nästan 12 km sammanlagt idag.
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha jag ska äta pizza till middag bara för att jag vill så :D

KL

Vilodag idag. Tog cykeln till stranden, och det får räknas som träning. Ca 7 km enkel väg, så ca 14 km cyklat idag. Och så jobbat på brännan, så dubbel satsning på beachformen :D
 
Sv: Beach 2013, del X

High five :D

IMORN ska jag iaf släpa mig iväg till boot campet! En timme av mitt liv ska jag väl kunna ge haha. Särskilt som jag ska Backman-modifiera kvällens panpizza med extra ost och salami :angel: GÖTT
 
Sv: Beach 2013, del X

Klart du ska ha extra ost och salami på panpizzan! :D

KL

Det svider lite på kroppen, råkade visst bränna mig lite :D
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Jag har funderat på pulsklocka i några dagar nu (blev inte bättre när du också tog upp det Blåbäret!), och när jag såg reklambladet från XXL var jag ju bara tvungen att slå till. Så nu har jag beställt en på deras hemsida.
Ingen gps eller häftiga funktioner, men den mäter pulsen, visar vad klockan är och har ett stoppur - vilket räcker gott och väl för mig just nu. Men det jag är mest nöjd med är nog priset: 199kr, och frakten ingår. Bara hoppas att den funkar som den ska när den dyker upp, men annars är det ju bara att reklamera i butiken här i Uppsala (är lite nojig för att köpa elektroniska saker online annars). V
ore intressant att använda den under en jobbdag och se vad som egentligen händer med pulsen när jag får ett larm eller ett blodtrycksfall.

http://www.xxl.se/sigma/PC-3-11-Pulsklocka/p/1080200_1_Style
 
Sv: Beach 2013, del X

Oooh vad du ska få jobba sen!! ;)
För visst får vi andra lägga upp ditt bli-av-med-pizzan-pass? :angel: :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Typ fem år på löpbandet känns det som, haha :D
Himla tur att det är det däringa boot camp passet imorgon alltså!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp