Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Ja så kan jag ju göra. Tur jag tränar hemma så jag slipper tänka på hur löjligt det kan se ut :D
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Den här dagen började verkligen helt fantastiskt dåligt. Glömde hälften av sakerna jag skulle ha med mig, tappade mobilen in under sätet i bilen, red upp ena handen när jag skulle ta fram mobilen, skulle ta fram tuggummipåsen ur väskan och såg hur nästan alla tuggummin flög i en vid båge ut i hela bilen...

Men trots en så dålig start blev det ev trevlig avslutning. En jättehärlig ridtur i kvällssolen. Så nu har jag ridit bort lite av den kvarvarande träningsvärken, skönt det!
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha, jag har gjort så i slutet av något riktigt tungt pass, på gymmet alltså. Var för slut för att bry mig. :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Zumba, är det "tillåtet"? Eller kan du bara inte hålla träningsnarkomanen borta? :D

Jag tror typ man kan ha vanliga träningstights/shorts och ett linne. Men jag är näppeligen någon expert inom ämnet!
 
Sv: Beach 2013, del X

Nej alltså jag ska undvika hård träning. Och med mina korreografiska egenskaper kommer jag ändå mest stå på samma ställe och se förvirrad ut. :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha :D

Ungefär som jag då! Killaloe har försökt (all heder åt henne) att få med mig på Zumba ibland men det har gått sådär. Jag kan inte ens dansa ju.
Fast nu har jag givit mig danken på att träna upp både smidighet och koordination så det är väl bara att snöra på dansskorna :nailbiting:
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha! Ja men det är assvårt. Men aja, det kanske blir lite jobbigare om jag går några gånger, är min plan. :) kör du med, säger jag! :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag tänker nog testa Zumba på onsdag, men har ALDRIG varit på det förut.
Vi kanske ska prata lite Zumba i tråden en stund? :angel:

Och pulsklockor är inte bra för min hjärna.
Jag vill ha en som mäter puls och har gps, så att jag kan importera skiten till endomondo. Och så ska den inte var kukdyr, vilket verkar vara den orealistiska i ekvationen... :banghead:

Idag är planen styrketräning och cykling.
Jag har kommit på att på söndagar efter lunch får en nästan ha gymmet för sig själv = bra träningstid för mig ;)

Och just nu så har jag periodisk fasta, vi åt ambitiös och sen grillunch igår vid 15 och sedan dess har jag inte varit hungrig :o
 
Sv: Beach 2013, del X

Åh vad du är fin, tack! :D

Blir så sugen på att träna när jag läser tråden, alla är så himla duktiga! :) värsta motivationshöjaren! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl

Det ska vara ASVARMT hela dagen, när sjutton ska jag ge mig ut och springa?! Tänkte vänta till kvällen, men klockan 20:00 ska det fortfarande vara 25 grader...

Dagens i-landsproblem :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag kan ju säga att zumban här är väldigt populära bland storrökande tanter med bristande koordination :p jag känner mig inte ens dålig när jag är med, trots att jag har OBEFINTLIG koordination! Ni behöver nog inte oroa er, tror att fenomenet återfinns på fler ställen. Ni kommer sänka medelåldern och briljera :p

Btw - börja inte på streetjazz eller liknande. Ett tips från coachen. Jag gjorde misstaget, och blev plötsligt 80-åringen bland alla 16-åringar :grin:
 
Sv: Beach 2013, del X

Maybe I will!

KåEl

Lården har varit ute på morgonpromenad! Härligt som bara den, äntligen! :love:
Det blev bara 3,5 km för mina lungor gjorde en disappearing act nånstans i mitten. Men det var skönt att komma ut.
 
Sv: Beach 2013, del X

Om jag kan, så brukar jag springa på morgonen innan det blivit varmt på sommaren. Funkar inte när jag jobbar, men annars.
 
Sv: Beach 2013, del X

Och pulsklockor är inte bra för min hjärna.
Jag vill ha en som mäter puls och har gps, så att jag kan importera skiten till endomondo. Och så ska den inte var kukdyr, vilket verkar vara den orealistiska i ekvationen... :banghead:


Okey, people.
Nu har jag surfat ännu mer och tror nog att en Garmin Forerunner 110 är the grej för mig. Jag läste om den på bland annat emmas viktiga, och där skrev hon att hon använder varvtidsfunktionen när hon springer intervaller = mycket praktiskt.

Är det någon som vill inflika, protestera eller heja på innan jag köper en?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp