Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Jag är lite sugen på ett par nya shorts. När jag sprang idag såg jag en tjej med korta, luftiga shorts och det såg superskönt ut. Vad tror ni om dessa?
11528.jpg


Förresten Zassoo, jag blev inspirerad av dig; idag blir det tacos:D
 
Sv: Beach 2013, del X

Stor kram!
Hoppas du har någon att prata med och kanske gråta ut hos. Ta hand om dig!

KL
Var och simmade idag och jag bara älskar badhuset med 50-meters bassäng. Det är gott om plats och lugnt och skönt på lördagsförmiddagen. Dessutom har jag börjat få in snitsen på crawlen nu, crawlade 6 längder totalt (fast bara en i taget, sen var jag tvungen att hämta andan och simma lite bröstsim emellan).
 
Sv: Beach 2013, del X

Men fy då, stackare :( Allt jag kan säga är att sån hjärtesorg går över den med även om det är en klen tröst mitt i allt elände.

Kl

Råbakis Wysiwyg här :( hade jättekul igår på krogen men idag är det så långt ifrån kul man kan komma. Allt jag ätit på hela dagen kommer upp igen. Fattar ju att jag måste äta för att bli bättre så jag kämpar envist på..

Men ingen träning här idag! Blir bara glad om jag kan äta middag i sinom tid och inte bara kräkas hela tiden..
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag har komplex för mina dallriga lår så jag hade inte vågat springa med såna shorts, men de är supersnygga! Ser jättesköna ut!

Jag joinar för övrigt också tacosklubben idag :D

Linisen: Usch så tråkigt :( Det är okej att må dåligt, så du vet det!
 
Sv: Beach 2013, del X

Jättesnygga shorts! Jag hade dock inte kunnat ha dem eftersom mina lår går ihop och det skulle nog skava sår om jag inte hade glatt tyg emellan.
 
Sv: Beach 2013, del X

+ Addicted: Ja jag tror jag måste köpa dem :D Troligen är den rosa inte samma som den rosa jag har på linnet så jag måste säkerligen köpa ett nytt linne med:angel:
 
Sv: Beach 2013, del X

Självklart måste du ha ett nytt linne som matchar shortsen :D

Jag har liknande shorts men använder dem inte för jag får skavsår mellan låren :o Synd för jag skulle gärna använda dem annars, när det är såhär supervarmt.
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Körde ben idag, skulle ha väntat några dagar till :yuck: Men men, träning vart av iaf så glad för det. Imorgon blir det vila tror jag för har lång arbetsdag och kommer nog inte orka träna efter det.

Är det fö någon som vet ett bra sätt man kan träna övre delen av ryggen hemma? Har funderat på om man kan sätta ett gummiband i dörren men dörrarna här är så klena så kanske kommer råka dra ur handtaget eller nåt :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag är tröööött. Har varit på hästtävling hela dagen (western den här gången) så det blev mycket stå och gå. Ingen träning och dessutom blir det chips :p

Meeen spela roll. Har haft en jättebra dag :) Tänkte slå till med veckans fjärde springpass imorgon.
 
Sv: Beach 2013, del X

Kan du inte stå med benen ihop, gummibandet under fötterna, framåtlutad med rak rygg och köra roddar? Kan ju köra både smala och breda? Omvända flies (stavas det så?) funkar nog också i den ställningen? Du hade hantlar va? Har du stång också?

Edit: Kom på hur du kanske kan göra. Fäst bandet i hantaget på dörren, stäng sedan dörren så att bandet är fäst på andra sidan den stängda dörren, då borde det gå att köra utan att riskera att något går sönder?
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013, del X

Det låter inte skönt med skavsår, hoppas inte jag får det! Alltså jag gillar ju shortsen jag har nu men ombyte förnöjer, särskilt när det är så äckligt och kvavt som det varit några dagar nu. Då har jag hellre nåt som "blåser igenom" så att säga:p
 
Sv: Beach 2013, del X

Åh! Omvända flyes skulle ju funka ypperligt. Stång har jag inte men hantlar har jag så dom fungerar ju till denna övningen. Nu vill jag träna igen bara för att testa haha :p Har dock rejäl träningsvärk i armarna sen igår så den idén får jag lägga på hyllan tillsvidare.

Fäst bandet i hantaget på dörren, stäng sedan dörren så att bandet är fäst på andra sidan den stängda dörren, då borde det gå att köra utan att riskera att något går sönder?

Kan ju vara värt att prova iaf, tack för tipsen :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Ett fjärde springpass låter som en bra plan!

I morgon ska jag hjälpa min bror på hans gård, det lär bli jobbigt men jag gillar att göra saker med kroppen som sedan syns (typ gräva och sånt) så det kommer bli kul! Men jag kommer inte hinna med någon annan träning tror jag.
 
Sv: Beach 2013, del X

Vilken mysig dag :love:!

Själv tyckte mamma synd om mig (för att jag är sjuk)(min mamma är bäst) så hon köpte hem 4 1,5 liters cola. Vanlig cola. Det går bra nu! :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Men det är skitbra, jag får träna på självbehärskningen och har nåt att bjuda på om det kommer folk och hälsar på :)


Ingen träning idag heller, men imorgon är jag frisk nog att ge mig ut på äventyr! Däremot har jag städat idag, vilket var ett träningspass bara det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp