Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Min Garmin FR 310 XT kommer med pulsband (som jag inte har testat än dock), går att använda för löpning, cykling och simning. Går att importera passen direkt till endomondo. Jag är väldigt nöjd med den än så länge :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Låter som att du behöver dem där ridturerna. :)

Nu är jag hemma efter en promenad på 5.98km.
Körde lite backträning också, stannade vid skolan och körde armar och ben mot en parkbänk :D
Dips 3x10 och hmm vad kallas det, kliv upp på bänk med ena benet, ner och direkt upp igen. 3x10 per ben. Lite improvisering :p

Men det registreras inte på utmaningen på endo?
 
Sv: Beach 2013, del X

KL
Kör en liten snabb presentation jag med då (typ 17 sidor efter er andra ;) )
Hakade på här i november och har sedan dess gått ner 12 kilo, från 80-68, är 167 cm lång, så lite till skulle inte göra något, men just nu fokuserar jag på att bara hålla vikten. Har alltid hållit igång med lite motion så stora förändringen för mig var kosten, började räkna kalorier.

Har nu denna veckan flyttat till Australien för att studera ett halvår, så vi får väl se hur det går med att hålla formen, men tur i oturen för mig så är det ju vinter här nu och beachsäsongen börjar inte än på några månader :D Kollade in grönsaks och fruktavdelningen i affären igår! det var roligt :) Så det ska nog gå bra detta! Kan leva enbart på det som fanns där!
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl

Vilodag idag och imorgon, knä och armbågar gör ont efter tre dagars träning på raken. Dessutom alkohol både igår och antagligen ikväll, så lika bra.
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Igår gick jag en promenad (och kutade en bit för att få honom trött) med denna söta hund:


Idag blir det nog lite solning men först tror jag att jag tar mig en promenad och lyssnar på någon P3-dokumentär.
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag har en Garmin FR 410. Touchskärm, GPS, trådlös överföring till datorn och pulsband. Jag ville ha en med GPS för att kunna mäta sträcka och hastighet, pulsband gör att man man planera och effektivisera träningen med intervaller m.m. :) Är dönöjd med min klocka!
 
Sv: Beach 2013, del X

Så söt!

KL

Varit ute och sprungit en runda på morgonen. Blev tungt på slutet, men det var mycket för värmen. Ca 4 km på ca 30 min, sprang ungefär hälften. Körde lite styrketräning hemma efteråt också, tänker att det skadar inte :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Goooos!! :love:

Själv är jag såpass i skick att jag är på jobbet idag i alla fall, men inte mycket mer. Trött som ett as och fortfarande ont i hela kroppen...
 
Sv: Beach 2013, del X

Vad skönt att du mår bättre:)

Jag har precis varit ute i solen:D Först en promenad på 4 km, sen 3 km löpning på 16:50 min och sen promenad igen på 3,5 km. Löpningen kändes snabb och bra, promenaderna lite mindre snabba:p
 
Sv: Beach 2013, del X

Gutt med styrketräning, jag har fortfarande träningsvärk så jag orkar inte träna styrka igen. Det får räcka med kondition just nu.
 
Sv: Beach 2013, del X

Skitbra ju! Din sjuka var mindre enveten än min :)

Kanske på sin höjd kommer ut på en promenad i eftermiddag. Om huvudvärken släpper.
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja jag fick faktiskt något pulver (blandas med vatten) av min chef för att inte bli sjuk (låter inte alls misstänksamt;)). Det var nåt han köpt av sin PT, måste kolla upp vad det var! Är detta min väg till att aldrig bli sjuk igen?:d
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja, jag tänker att det hjälper till att tajta till kroppen typ. Även om min styrketräning typ består av plankan, bättre än inget! :D

Och du tränar ju iaf! Det är det som räknas! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag har en Garmin FR 305 med pulsband. Mycket nöjd och det går att ladda upp informationen till endomondo om man vill, vilket är väldigt smidigt om man vill vara med i utmaningen men inte har någon smartphone.
Det är kul med klocka!
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Jag hade planerat in ett tidigt träningspass idag men vaknade inte av klockan så det blir en ofrivillig vilodag idag :meh: Igår blev det iaf en jogging/power walk sväng med min syster på ungefär 8 km. Skönt att komma ut även om vi tog det relativt lugnt.

Ikväll ska jag vara obeachig för då ska jag iväg på inflyttningsfest. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag har också "ofrivillig vilodag", om jag inte klämmer in något litet när jag slutat jobbet. Blev att byta buss direkt på station och åka till jobbet i stället för att åka hem mellan, så jag har skor med klack - som jag dessutom har skav från eftersom jag gick 4 km med dem igår :angel: Ingenting att powerwalka i alltså :D

Slutar 20, måste ta bussen hem, lär vara hemma 20.30... Börjar 7.30 i morgon så får se hur jag gör ikväll :p
 
Sv: Beach 2013, del X

*knapp*
Oj vad ni skriver. Här är det inget beachigt alls. Vart så jävla tvärsviken av bästa kompisen igår, har levt på ångestmedicin inatt. Grinar och skakar i hela kroppen från och till. Länge sen jag hade ångest. Men när sånthär händer så blockeras allt totalt. Jag trodde aldrig att hon skulle svika mig på det sättet. Fan vad less jag blir på livet!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp