Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

You and me both... Men jag tyckte mig ana en liten förändring imorse när jag tog på mig min skjorta. Den började sitta oroväckande tight för kanske 2-3 veckor sedan men nu tror jag att jag iaf inte gått upp mer.

Vill dö i soffan resten av kvällen.

Urk vad det är trist. Men vi kommer tillbaka, ska du se!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Men tack gulledu :) Åh jag får fundera tills imorgon om det blir köp eller inte...
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha gulligt av din pojkvän då. :p Nä men så är det ju! Nu när jag inte har häst så har jag varit inomhus extremt mycket vilket typ aldrig hänt i mitt liv. Jag har ju alltid varit utomhus, väldigt ofta ofrivilligt - typ laga stängsel i ösregn, hämta lösspringande hästar mitt i natten och sånt där. :p Nu har jag blivit mycket lat och faktiskt vuxit ifrån mitt behov av att vara utomhus så mycket...

Nej inget definitivt om jobbet men det går förhoppningsvis åt rätt håll! Det hänger lite på praktiken men jag försöker ro det i hamn, och då får ni veta vad det är också. ;)

Haha men det är sant så jag förstår honom. Han försöker ju verkligen typ dra ut mig under vinternhalvåret också men alltså det går inte!! Men nu, så underbart det är utomhus :love: Fåglarna, solen, gräset, blommorna, lukterna, asfalt, vinden... Underbart!! Men man kan säkert vänja sig att vara ute mer, som du säger, skapa sig ett behov (och vänja sig av vid ett som du gjort :p)

Spännande... Nyfiken i en strut här :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Snyggt! Och vaddå hängtuttar, det där är ingenting! ;) Men å andra sidan blir jag mest glad när mina blir mer hängiga, det betyder att jag går ner i vikt. ;)

Åh, jag sitter och velar över mitt träningsupplägg inför nästa helg/början av veckan efter. Får ställa in mitt intervallcykelpass på lördag pga en städdag, så hittade ett pass på måndag kväll. Bara det att jag kör ett 55-mins pulsspinningpass på söndag, ett 30-mins vanligt spinningpass på måndag dag, och detta ligger då på måndag kväll, pulspass om 75 min. Det känns som lite väl mycket cykel? Är det dåligt för benen tror ni, eller fixar jag det? Vill ha snygga cyklistlår till stranden. :angel: :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Tack :) Ja den är faktiskt söt, men jag har fått för mig att jag 1) ska köpa mindre söta kläder :p 2) inte ska köpa fler klänningar, det enda jag köper... Hehe. Vilket dilemma va ;)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Tack :) Ja den är faktiskt söt, men jag har fått för mig att jag 1) ska köpa mindre söta kläder :p 2) inte ska köpa fler klänningar, det enda jag köper... Hehe. Vilket dilemma va ;)

Men 3: den var nersatt till "bara" 150 kr! ;) Jättesöt och fin på dig!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha sant, så sant :D Går nog förbi imorgon och ser om den finns kvar. Den är lite öppen i ryggen också och det gillade jag.

Och jag är trea i utmaningen, yeeey :bump: Ska njuta av det faktumet så länge jag kan, haha.
 
Sv: Beach 2013 del VII

+1 på den :)


KL*
Den låååånga dagen är över och på fjärde försöket visste jag vilka alla gubbar på tentan var! Hoppas bara att det jag skrev räcker till ett G nu...

Kiropraktorbesöket var välbehövligt och det är en helt annan känsla i kroppen nu :) efter en tur i stallet är det nu vila i soffan som gäller framför Biggest Loser Sverige. Imorgon kör vi igång med premiärtur på hästen och promenader :) (håller tummarna och hoppas på fint väder)

Nu ska jag läsa ifatt var ni andra har skrivit sen kan det hända att jag tittar in en runda senare ikväll med :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jättefin klänning och fin kropp! Köp köp köp!

Ananya + Chili: Ni kommer tillbaka! Hepp och pepp!

Kl

Blev 7.3 km promenad på 1 h 16 m. Var ett behagligt och hyfsat jämt tempo tror jag. Hade lite svårt att hålla upp tempot sista två kilometrarna dock eftersom jag fick ont i höger ljumske. Stretch och massage blev kvällens ledord.

Najs promenad även om jag överskattade vädret lite. Förfrös låren i mina nya tights, tur att jag tog tjocktröja och vinterjacka på överkroppen för det blåste som bara den vid havet.

Nu är jag inte på noll i beachutmaningen längre :banana:
 
Sv: Beach 2013 del VII

+ cherie Tack! (och cherie -klänningen var snygg på dig!).

Jag har skolios (ganska kraftig -hade korsett i 6 år för det) + ett par andra "defekter" på ryggen så den musklar sig väldigt ojämnt, men jag försöker bygga upp högersidan mer för att jämna ut det :)

Aha! Då är det ju inte så konstigt. Tänkte bara ifall du vore hemmablind och inte såg det själv, man vet ju aldrig... :) Hoppas du inte har det allt för illa med ryggen ändå!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha men det är sant så jag förstår honom. Han försöker ju verkligen typ dra ut mig under vinternhalvåret också men alltså det går inte!! Men nu, så underbart det är utomhus :love: Fåglarna, solen, gräset, blommorna, lukterna, asfalt, vinden... Underbart!! Men man kan säkert vänja sig att vara ute mer, som du säger, skapa sig ett behov (och vänja sig av vid ett som du gjort :p)

Spännande... Nyfiken i en strut här :)

Det är väl egentligen inte hemligt men jag vill inte säga nåt ifall det inte blir nåt jobb... :p

Här är det knappt vår men igår var första dagen det faktiskt luktade vår ute på morgonen! Det har börjat kika fram snödroppar men det snöade ju i lördags såååå... Det la sig i och för sig inte, men det finns en massa snö kvar här i skogen! Stenhård, knölig och isig.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Nä, det är rätt ok nu -jag hindras inte direkt av ryggen tycker jag (men har ju iofs inget att jämföra med), men det är viktigt med träning som underhåll :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 522
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
263
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
574
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp