Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

KL

Fortfarande +1,5 kg på vågen sedan jag kom hem från Egypten. Aldrig gått upp så mycket i vikt på så kort tid, men nu får jag väl helt enkelt acceptera att det är så. Min nya vikt är alltså 63,5 :eek: Motigt det här känns, det tar ju tre veckor från här och nu att komma tillbaka till samma punkt där jag "egentligen" var :p Tre veckor om jag finner motivationen att ordentligt hålla kaloribudgeten, vill säga... Urk!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag hann inte träna idag :( Men det blev den vanliga promenaden till och från bussen så 3,4 km där, och så var jag i stallet och red så jag har ju rört på mig. Men imorgon baske mig ska jag på skivstång! :bump:

Ja, det är ju massor med vardagsmotion :) Jag tycker alltid du verkar röra på dig mycket som "grundnivå". T.ex. förra veckan när du var sjuk och var så missnöjd med hur långt du gått, har för mig att du ändå hade gått typ 3 km i snitt/dag och det skulle jag vara nöjd med en dålig/sjuk vecka. Heja dig :bump:
 
Sv: Beach 2013 del VII

+ ni andra som sagt fina ord.

Gårdagens pass var verkligen super! Kände mig riktigt nöjd. Behåller den känslan i kroppen. Träningskläderna är på och äter frukost ägg&fettkaffe med fröknäcke och ost, så snart dags för benpass på gymmet idag, då armarna fick sitt igår.

Vågen visar -0.3kg ner sen föregående vecka. Musklerna upp och fettet ner. Mycket nöjd med detta. Måtten är ungefär lika, men känslan i kroppen är bra iaf.

Hoppas det går bra för alla er beachisar idag.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ni är så himla duktiga allihopa, massa fart och fläkt och roliga resultat! Skitbra jobbat! Jag känner mig lat som inte sprang igår även att orsaken var en ond tå. Och utmaningen vill jag inte ens titta på:p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jo så är det ju, man blir väl van vid en viss aktivitetsnivå antar jag!

Angående vikten så känner jag igen mig... Påsk + sjukdom har resulterat i drygt ett kilo upp :crazy: Men det ska vi bli av med nu, eller hur? :bump:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Härligt Linisen!

Emtherlia, vad snackar du om, du är ju superduktig! Imponerad av dina senaste löprundor :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Gullis:love: på nåt sätt känner jag mig bara duktig om jag tränar kondition, så att jag tränade gym igår känns inte som en särskilt stor bedrift:/ men snart är väl tån färdigvilad och jag kan springa igen:)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Det är ju jättebra att träna styrka, det kommer hjälpa dig att bli en bättre löpare dessutom! :)

Jag tror vi är lite för duktiga på att nedvärdera oss själva :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

kl
Bra dag igår både mat- och träningsmässigt :)
Spinning+core och 5 km promenad. Plus allt för mycket springande i trappor enligt mina stackars träningsvärksömma muskler :p Av nån anledning rejält ont och stel i biceps, kom inte förrän igår kväll och måste vara träningsvärk från i lördags. Skumt.

Idag blir en lugn dag... Träningen blev inställd/flyttad och jag ska sitta inne och göra nytta mest hela dagen. Såg att jag ligger efter i utmaningen dock, så en liten promenad måste jag väl fixa :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag är också med på att bli av med påskkilona! :p

KL

Försökte boka om tiden på vårdcentralen men det gick inte tyvärr, så det är bara att gilla läget och vänta till nästa torsdag.
Tror inte de kommer hitta något, men vi får la se.
 
Sv: Beach 2013 del VII

kl
En veckas har gått och jag har tappat 2cm i midjan, 1cm runt höfterna och 1kg på vågen. Känns bra, 9kg to go!
Heja mig :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Läskigt det där med hjärtat, skönt att få det kollat! Om inte annat så kan du slippa vara orolig ifall det inte är något. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hurra vad bra!


KL

I morse gick jag upp klockan 06.30 och krånglade på mig baddräkten. Strax efter klockan 7 hade jag hittat till simhallen och simmade 20 längder i 25-metersbassängen (500 meter alltså). De sista 7 längderna kändes lite i kroppen, annars gick det överraskande lätt. Nästa gång blir det 1 km.

Jag avslutade med 15 minuter i bastun. Så skönt!

Och ja, jag har fortfarande ont i halsen på morgonen, men jag orkar verkligen inte vila längre nu.
 
Sv: Beach 2013 del VII

kl

jag har världens träningsvärk så här blir det lite lugnt idag. Ska nog gå en promenad och mjuka upp kroppen :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

*knapp*

Är inne i ett flow nu tror jag. Ökade marklyften med 10kg från förra gången för ett par veckor sen. Men mådde lite halvilla hela passet så jag gjorde ett kortare pass och sen ut till stallet. Både ridning och longering. Bra start på dagen. Ska snart iväg och jobba.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 526
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
263
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
582
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp