Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Eftersom det just är centimeter jag vill tappa så är jag inte riktigt säker på hur fort det faktiskt går att tappa i vikt så det syns?
Särskilt inte på typ 3 veckor.. men jag blev väldigt motiverad till att göra mitt bästa.

Btw, bra jobbat med att tappa ett kg! :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hmm, vet inte heller, men jag vet att jag sett och känt skillnad bara de senaste veckorna, så det borde gå? :)

Tack! :)

Förresten, skulle vi lägga in nick-listan i bukeutmaningen? :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

*kl*

Nu äntligen! Drygt 4 km på löpbandet, mestadels rätt långsamt (runt 6:40 min/km) men jag drog upp tempot på slutet och det kändes BRA! Sen lite gymmande, överkropp och armar/axlar. Har blivit en del promenerande och cyklande idag också. Nu är träningspeppen tillbaka! :bump:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Heja dig :bump: Så härligt!! Snabbt tillbaka ju :)

KL

Har självt haft lite ofrivillig vilodag, mått sjukt illa hela dagen (ingen aning om varför) så jag har mest vilat. Blä. Inte fått i mig särskilt mkt mat så det är kanske inte hela världen att jag inte kom ut idag. Det tråkiga är att jag inte hinner med promenad imorgon heller, går i skolan mellan 8-16.30 och jobbar 17-20.30... Oroar mig mest för att halka ner i utmaningen :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013 del VII

Jag är anmäld till Vårruset btw! :laugh:
Skippar Blodomloppet, kanske springer Ekebyloppet istället! Mycket finare runda :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ingen träning för mig idag, men inget småätande heller. Visserligen de där våfflorna efter lunchen, men inte hållt på med massa annat skräp :)
Ska avsluta dagen med bananpannkaka, blåbär och te :d MUMS!
Sen se Biggest Loser och sova. Borde plugga också, men det får bli imorgon istället.

Har haft en riktigt fin dag med en lektion på morgonen, sen kört till min kära mor och firat henne, kört hem igen och efter det haft resurslektion i skytte. En riktigt nice dag! :) Dessutom målat mina naglar i en superfin ljusblå färg så nu är jag glad, haha :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hmm, vet inte heller, men jag vet att jag sett och känt skillnad bara de senaste veckorna, så det borde gå? :)

Tack! :)

Förresten, skulle vi lägga in nick-listan i bukeutmaningen? :)

Du tror det? :)
Jag var ute och pulade med hästarna och insåg att jag ska göra ett försök! Haha, lite lustigt att jag har lagt upp en lååång och fin 12 veckors plan och nu säger *pffft* :laugh:
Träningen blir den samme, men maten dras det in rejält på de två - tre kommande veckorna!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hej alla! Ligger i soffan och äter bullar och är supertrött. Har suttit i möten hela dagen och hann jobba i hela två timmar :p sen hem och dammsuga, laga mat och sen gick jag ut och krattade rent grusgången mellan stall och parkering. Märktes att jag inte brukar sopa och liknande nu för tiden, det var verkligen sjukt jobbigt hehe. Lagom tungt att köra iväg också. Det här inte blivit gjort på länge så det var ett gediget lager med skit och skräp ovanpå gruset.

Ska försöka läsa ikapp lite innan jag ska duscha och sen däcka...
 
Sv: Beach 2013 del VII

Vad är "rejält"? Jag ser framför mig hur du plockar bort allt utom tre gurkskivor och ett salladsblad, det är inte så du tänker va? Jag skulle i ditt läge hellre öka träningen och tänka på vad jag äter, kanske dra in något på mängden mat men inte "banta", om du hänger med? Men det kanske du inte tänkt göra heller, det kanske är jag som missuppfattar? :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag lever!
Har legat sjuk och sen jobbat massor så jag har inte känt att jag haft något att tillföra.

Fick min Wii balance board idag i alla fall. Dock inte pigg nog att sätta igång och använda den fullt ut just nu.
Var ute på en ridtur på 1h 20min igår och kände mig svimfärdig av ansträngningen, trots att jag mest skrittade...
 
Sv: Beach 2013 del VII

Skönt att höra att du är vid liv! Vi saknar dig här vettu! :)

Jobbigt dock att du inte är pigg! :/ Krya på dig!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Det är kul att ha förebilder! Har väl inga planet på att posta mina heller, men ångrar att jag inte har några för min egen skull från när jag vägde 15 kg mer.

Kl
Typisk obeachig dag. Att sitta och jobba med en kompis är bra för psyket och att göra-listan, mindre bra för vikten :p totalt 5 km promenad eller så, och fika med kakor... Nåja, jag kommer igen imorgon med zumba och mindre socker.
 
Sv: Beach 2013 del VII

KL

Har tränat en timme i skolan idag, 45 min styrka och 15 min kondition (cykel). Har också ridit ett pass! :bump:
Dock har jag ätit en halv sats chokladbollar också, vilket är mindre bra. Men det var väl den "bästa" dagen att äta dom om man säger så... Får försöka hålla ett bättre fokus i fortsättningen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 526
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
263
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
583
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp