Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Jag hann inte träna idag :( Men det blev den vanliga promenaden till och från bussen så 3,4 km där, och så var jag i stallet och red så jag har ju rört på mig. Men imorgon baske mig ska jag på skivstång! :bump:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Huvudsaken är ju ändå att man lyckas röra lite på sig. Kul med skivstång, och kul att du är frisk igen! :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Åh, jag sitter och velar över mitt träningsupplägg inför nästa helg/början av veckan efter. Får ställa in mitt intervallcykelpass på lördag pga en städdag, så hittade ett pass på måndag kväll. Bara det att jag kör ett 55-mins pulsspinningpass på söndag, ett 30-mins vanligt spinningpass på måndag dag, och detta ligger då på måndag kväll, pulspass om 75 min. Det känns som lite väl mycket cykel? Är det dåligt för benen tror ni, eller fixar jag det? Vill ha snygga cyklistlår till stranden. :angel: :D

Hehe, jag hade nog inte orkat det. Mina lår protesterar redan vilt om jag kör spinning en andra kväll efter att ha kört dagen innan. Men åandra sidan verkar du så grym med tanke på dina träningsupplägg, så jag tror du fixar det:bump:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Sleepan: Tyvärr är min superbraiga adidasryggsäck för liten..

Det blev city gross-påse (sån där stabil sak) + rullväska. Tungt som satan! 12x1,5 liter kolsyrat vatten, 8 tomatkonserver, kattmat och lite diverse. Dagens träningspass! Enkelväg var promenaden 3,5 km lång, så fram och tillbaka har jag gått 7 km idag! Woho! Utöver det har jag ridit också :bump:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hmm, jag körde ju ett kort pass idag på dagen efter ett 55-minuters igår. Visserligen kände jag av ryggen lite (har svag mage så känner av ryggen när jag står, men det går ju att pressa när jag sitter), men själva benen kändes ok. Jag tänkte mer att det kanske är dumt för benen att inte få någon avlastning? Å andra sidan så finns det ju folk som rider typ åtta hästar om dagen, eller cyklar dagligen, det är ju inte direkt som att de inte har muskler? Eller är det bara för att de byggt under flera år de fixar det kanske?
 
Sv: Beach 2013 del VII

Här luktade det koskit i morse, är det att lukta vår tro?:p

Det är ju typ det vårigaste som finns! Bönder som sprider gödsel siar om att nån där ute tror på varmare tider (och regn, förvisso...). :) Här ska det bli plusgrader nu på nätterna och till helgen ska det regna - som ett brev på posten har bonden spridit gödsel de senaste två dagarna!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Mina knubbiga ben gör att det alltid ser lite konstigt ut med såna här klänningar på mig också, suck... (ser ovanligt smäcker ut på bilden ;), bland annat för jag kapat benet, plus ett väldigt fördelaktigt perspektiv. Ursäktar dock för lite hängbröst, jag är gammal nu och utan BH är det där den nakna sanningen :D)

JÄTTEFIN klänning! Passar dig super, klart du ska ha den, speciellt för 150 pix! Och be inte om ursäkt för dig själv, jag ser varken hängbröst eller knubbiga ben utan en skitsnygg tjej med jättefin figur! (och även om man hade det skulle man såklart inte behöva be om ursäkt för det då heller!:p)

mooi - Snyggt!

knapp.

Tack alla som kommenterat bilderna jag lade upp, sån himla boost:bow:

Nu har jag precis kommit hem från gymet. 40 min cykel och 30 min styrka. Nu ska jag bara duscha och göra iordning lite inför imorgon innan jag måste gå o lägga mig, klockan ringer 5:30 imorgon...
 
Sv: Beach 2013 del VII

Det är ju typ det vårigaste som finns! Bönder som sprider gödsel siar om att nån där ute tror på varmare tider (och regn, förvisso...). :) Här ska det bli plusgrader nu på nätterna och till helgen ska det regna - som ett brev på posten har bonden spridit gödsel de senaste två dagarna!

:yuck: Hela Halmstad luktar koskit mellan varven på våren, haha uuuusch.
 
Sv: Beach 2013 del VII

*knapp*

Hemma nu efter Crosstrainingen. Grymt pass idag. Dessutom är jag grym. Idag gick det så jäkla bra rent utsagt. Jag fixade boxjumpen på högsta utan större problem, har givit mig på den tidigare men aldrig kommit upp. Men idag! Det var dagen jag fixade det. Och inte bara en heller utan hela "jobbtiden" i passet. Burpeesarna fixade jag utan att gå ner på knä i armhävningen och jag kom upp i handstående flera gånger. Idag var en sån dag det bara klickade helt enkelt. Känns så jäkla grymt! 60sek x2 på varje station idag. Sjukt tungt men roligt.

Imorgon väntar gymmet och benpass. Idag har jag sorterat ut hela köket på "dåliga" saker och massa gammalt. Slängde över en påse med grejer. Kändes riktigt bra. Har ätit protein chokladpankisar till kvällsfika nu. Så det är duschen kvar nu. Det där med cyklingen till stallet får jag lägga på hyllan. Det är ju för sjutton snö och jätte halt sista biten in till stallet.

Har fått reda på att folk är oroliga för mig att jag inte äter. Men det är verkligen det sista dom behöver vara rädda för. Jag har stenkoll på att jag äter tillräckligt.

Färdigsvamlat för mig. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Wow, det går verkligen så himla bra för dig och du verkar så taggad! Bra kämpat idag!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hämtat ut paket från Wiggle idag, sjukt peppande! Allt passade till och med :D

Så nu tror jag att jag ska ta en liten fika och sen promenera min 7kmrunda. Blir ju galet pepp av kläderna (och tråden). Dessutom inser jag att jag har några kilo kvar tills jag kan springa i shortsen, haha.

Middag idag blir inte maxmat som jag tänkte först utan snarare omelett eller nåt annat nyttigt! Nu jävlar ska jag tillbaka på banan!

Åh vad kul med nya träningskläder! Jag vill också handla nya träningskläder! :D

Härligt peppande och glatt inlägg också! Hejja! :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Har fått reda på att folk är oroliga för mig att jag inte äter. Men det är verkligen det sista dom behöver vara rädda för. Jag har stenkoll på att jag äter tillräckligt.

Samma här, har fått lite "skäll" det sista av folk som inte sett mig på ett tag. Och ja -jag har gått ner ett par kilo sen i höstas, men äter precis lika mycket som tidigare, och jag äter gladeligen pizza :o :angel: m.m. så det är fullt i sin ordning.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha, när jag bodde i Skara så luktade det antingen koskit, eller slakt, beroende på vilket håll vinden låg åt... :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 526
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
263
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
582
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Adventskalendertråden 2024
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Glasögon

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp