Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Du har rätt i det du skriver. Jag känner inte att jag stressar och håller på, men jag har oftast ganska fullt upp med vänner, plugg, pojkvän, familj och en jäkla massa flängande hit och dit, vilket i längden blir ganska jobbigt.
Jag tror inte att det är något större fel på mig nu, men jag känner att det är lika bra att gå och kolla upp det, eftersom jag känner att det verkligen stör mig i vardagen. Jag vill inte behöva vara rädd när jag tränar...

Gott att nya träningsupplägget känns så bra! Tror verkligen det kommer gå toppen för dig, för jag tycker att du verkar så himla bestämd med vad du vill göra. När du körde ditt gamla upplägg tycker jag att du var skitduktig, så jag tror det kommer gå lika bra denna gången :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Tack! :) Jag har ingen som peppar mig i vardagen, då ger det en kick att kunna peppa varandra här.

Det är alltid bättre att kolla upp en gång för mycket än för lite. Särskilt om det påverkar en så mycket att man börjar dra sig för att träna. Som sagt, jag håller tummarna på att det inte är något allvarligt. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

KL

Kul med ny tråd!! Har fått läsa ikapp massor nu efter en helg i Helsingfors hos en kompis.

Jag har haft en jättedålig vecka och helg ur ett beachperspektiv.... har inte skött maten alls och bara fått till 2 joggingturer som motion.... men idag börjar jag om igen! Nyttig mat samt bodypump står på schemat!
Är i alla fall väldigt peppad att träna och äta rätt den här veckan, kände verkligen i helgen hur jobbigt det var att inte äta den mat jag har blivit van vid samt inte kunna träna... de blir ju så när man bor hos vänner, man får anpassa sig... men jag gillar mina rutiner och är inte redo för beachen riktigt än! Så hoppas jag kan hålla mig frisk och pigg nu så jag kan öka takten lite till.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Usch Sleepan, det där låter inte alls bra. Håller tummarna att du kan tidigarelägga läkartiden. Ta hand om dig!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Nu ska jag pallra mig ut på den där dagliga promenaden... Uurrrk, seg idag! Ingen sambo hemma som fungerar som dragplåster heller :angel: Men ut ska jag. Lite ledsen för jag verkar ha tappat bort mina träningstights, behövde dem igår men de är puts väck! Tyckte de var så himla sköna och varken vill eller orkar köpa nya. SUCK! *gladtjejidag*
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag är också skitseg idag. Allt känns skitjobbigt och jag har ingen lust med något. Fast jag är nog inte så duktig att jag tar mig ut, förutom till affären för jag måste handla.


Trollunge: Vilken kropp! Snygg! :bow:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha jaa, min är alaskan husky/border collie och väger 26 kg. :angel:
Energiknippe deluxe (skulle gärna ta lite av hans träningshuvud, kan dock skippa att valla bilar ).
Han brukar springa med fyrhjulingen ibland, han kommer upp i 45 km/h utan problem. Galning!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jävlar vilken snygg kropp du har! :d Mitt mål!

Kl

Hämtat ut paket från Wiggle idag, sjukt peppande! Allt passade till och med :D

Så nu tror jag att jag ska ta en liten fika och sen promenera min 7kmrunda. Blir ju galet pepp av kläderna (och tråden). Dessutom inser jag att jag har några kilo kvar tills jag kan springa i shortsen, haha.

Middag idag blir inte maxmat som jag tänkte först utan snarare omelett eller nåt annat nyttigt! Nu jävlar ska jag tillbaka på banan!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Härligt! Vilket gym är du på? :)

Trollunge: Definitivt beach-form, snyyygg!!

Wysiwyg: Duktigt att avstå skräpmat och ta nått nyttigt istället!! :bump:


Kl
Jag köpte mig lite nya träningskläder igår, bla denna:
134795800565822977.png

Seriöst den skönaste sport-bh:n jag provat!! :D

Ikväll blir det gympass för överkroppen, taggad :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hej hopp tråden!

Ville bara säga att jag ooooorkar inte. Jag är så trött. Att träna finns liksom inte på kartan just nu, fast jag känner att musklerna börjar försvinna och att jag är förvånansvärt svag ibland. Ogillar den känslan skarpt, då jag 'alltid' varit stark och känner mig lite mesig och inte som mig själv just nu...

Alla kämpar på så sjukt bra, jag vill också! Men jag har en massa flyttlådor som gärna vill bosätta sig nånstans, känns inte berättigat att träna istället för att ordna med det. :angel:
 
Sv: Beach 2013 del VII

KL

Hoppar in lite snabbt, måste läsa ifatt. Men måste fråga Beach-Oraklet en liten fråga!

Jag ska gå och handla lite tyngre livsmedel (kolsyrat vatten och kattmat, haha) och har valet att antingen satsa på det ergonomiska eller på styrkan.
Vad tycker ni jag ska välja? Ergonomiskt = rullväska, styrka = bära.

Hjälp mig välja!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Vi har ett gymrum på jobbet med fria vikter, löpband, roddmaskin och lite sånt så jag går inte på nåt särskilt gym. Vart hänger du?:)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Agree!

Gjorde för övrigt en hemskans god musli ikväll av ihopplock; havregryn, cornflakes, tranbär, hasselnötter, solrosfrön och krossat linfrö. Tillåt mig att säga MUMS.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Nu ska jag pallra mig ut på den där dagliga promenaden... Uurrrk, seg idag! Ingen sambo hemma som fungerar som dragplåster heller :angel: Men ut ska jag. Lite ledsen för jag verkar ha tappat bort mina träningstights, behövde dem igår men de är puts väck! Tyckte de var så himla sköna och varken vill eller orkar köpa nya. SUCK! *gladtjejidag*

Åh, det där har jag också gjort. Efter ett par månader hittade jag dem, och lite andra kläder, längst ned i en bokhylla i vardagsrummet. :confused: Ingen har någon aning om hur de hamnat där. :p
 
Sv: Beach 2013 del VII

Häpp, ingen träning. :( Känner mig helt slut i både kropp och knopp. Imorgon hoppas jag att jag mår bättre så jag kan komma iväg - fy satan vad jag behöver det och längtar efter mina gamla rutiner! Och usch vad jag har gått upp i vikt... bläääääää....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 522
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
263
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
573
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp