Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Hallå där, skärpning! Det finns ingen som helst anledning till att ha ångest över en träningsvecka som inte uppnådde kraven målmässigt. Det du kan göra är att fundera över om du kan förändra något för att nå målen i fortsättningen, men ingen ångest, det leder ingen vart. :)

Quelina, du är tokduktig som får i dig näringsdryckerna!

cili, starkt jobbat med matlagningen! :)

Jag har joggat idag, filade till personbästa på 5 km med 1,5 min! :banana: Bodybalance och axelrehab på kvällen, plus att jag lyckades ragga upp en tjej att träna styrka med. :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Veckans träning:
4 h 45 m

2 joggingpass (6,19 km på 51 min och 5,83 km på 38 min)
1 spinningpass á 30 min
1 corepass á 30 min
1 gritpass á 30 min
1 bodypumppass á 55 min
1 bodybalancepass á 50 min

Helt ok när jag var sjuk tre av sju dagar. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Tack, ja jag är asnöjd! :D Nu blev jag sugen på parloppet, någon här som är på? :D

(Har inte kollat upp om vårruset ännu, ska bli!)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag är verkligen inte med i utmaningen längre... men ni kämpar ju på bra ändå! ;)

Idag har jag plockat undan hästprylar i plastbackar och burit upp dem på logen, kastat pinne med hunden, tvättat bilen, krattat upp massor av blött hösilage, plockat skräp i trädgården som hunden bitit sönder under vintern, samt bakat bullar. :d

Känner att även om jag inte tränat de senaste två veckorna så har jag minsann rört på mig. Knäna och fotlederna värker på morgonen innan jag gått upp, så därför har jag prioriterat gårdspyssel istället för promenader i helgen. Man rör på sig nog så mycket även om man bara pysslar. Det är ju lite längre sträckor att röra sig över här än i lägenheten, hehe.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Kl
På väg hem från jobbet, försöker peppa för joggingtur (har faktiskt som mål att ta ut hundarna en och en varje vecka och det är bara gjort med den ena, så jag måste ju faktiskt ut :p) när jag kommer hem.

Känner mig iaf rätt duktig som håller på att ändra mitt godistänk :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Det där är ju jättebra med tanke på att du varit sjuk! Härligt kämpat!! :bump:


kl

Min vecka har varit under all kritik!
Började bra måndag och tisdag med en dryg timme på gymmet bägge dagarna. Sedan blev det onsdag och utgång = massa alkohol och ingen träning. På torsdagen var jag ute och gick/intervalltränade i 50 min (men det ger ju inte så mkt eftersom det var "dagen efter". Sen fredag och utgång igen! Igår red jag i alla fall två hästar och idag har jag jobbat från 8 fram till nu. Sitter dessutom med en fet godispåse som jag påbörjade igår. Fy på mig :mad:

Nästa vecka får det bli nya tag och riktig hårdträning! Sätter målet på 10 h utöver ridningen!
 
Sv: Beach 2013 del VII

KL

Åh så duktiga ni alla är! :) Ingen idé för mig att sammanfatta veckans träning, har tyvärr varit väldigt dåligt med den. Mycket som händer just nu, så det får hamna lite i skymundan. Köpt nya skor i alla fall, ett par Nike Ready, jättefina! Ökar på motivationen litegrann i alla fall.

Haft världens bakisdag idag också. Hemskt! Jag som tänkt komma ifatt lite i utmaningen men kom inte ut förrän nu till kvällen, har varit helt seg hela dagen... Aldrig riktigt varit såhär bakis förut, att känslan liksom inte släpper framåt dagen - men nu börjar jag äntligen känna mig normal igen!
 
Sv: Beach 2013 del VII

5 km i hagaparken, man tävlar i lag om två där båda springer banan åt varsitt håll och så räknas tiden ihop. :) gick i juni. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Det är ju ändå fyra träningspass om man räknar med ridningen, det är ju inte helt fy skam. Ni är så hårda mot er själva ibland, tycker jag allt! Förstår dock om man inte är nöjd om man är van att få mycket mer träning gjord - men fyra pass är ändå fyra pass och det är säkert mer än vad genomsnittspersonen får ihop ;)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Låter kul!

Och vilken bra träningsvecka du haft, många pass trots att du varit sjuk ett par dagar :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha, inte ens det blev det. Men lite sit ups, plankan och en annan magövning, plus lite armhävningar. Nu ska det duschas så det bara är att krypa i säng sen :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Veckans träning:
4 h 45 m

2 joggingpass (6,19 km på 51 min och 5,83 km på 38 min)
1 spinningpass á 30 min
1 corepass á 30 min
1 gritpass á 30 min
1 bodypumppass á 55 min
1 bodybalancepass á 50 min

Helt ok när jag var sjuk tre av sju dagar. :)

Skitbra jobbat! Verkligen :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag räknar inte med ridningen, har de senaste 7 åren ridit 6-17 pass/veckan så det ser jag liksom bara som vardagsmotion och inte träning för mig. Jag vill gärna ha 5-7 pass utöver det, minst :D


Mammas: Haha jaa, hade inte festat på en månad så var ju tvungen att ta igen lite :angel: Nästa vecka blire lugnt dock så träningen kan bli ordentlig :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Ja, då förstår jag... Men tre pass är ändå inte fy skam, men förstår om du vill ha 5-7 att du är lite missnöjd med tre. Men du fixar säkert ditt mål nästa vecka :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 530
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
268
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
598
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp