Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad gott med en massa tips, tack! Kung Oscar har jag nog aldrig testat, men Nyåkers har jag och kanske är det just de där stora hjärtan jag föll för.
Själv har jag bakat egna några gånger men de är inte lika goda som köpta, men jag suger ju rent generellt på att baka så jag har tänkt att det är fel på mig eller den köpta degen Kanske inte
Funderar på att testa baka egna. Men också att smaka några olika sorter- Kung Oscar och någon smaksatt variant tex.
Jag har kollat i affärerna, men hittar inte, men visst finns "pepparkakskrydda" att ha i ? Har det inte funnits eller har jag drömt?
De godaste pepparkakorna fanns i Stora Kokboken, min mor gjorde alltid efter ett speciellt recept ur den boken, och jag har också gjort dem. Degen tog däremot aldrig slut, jag gjorde figurer i mängder, till slut blev det de allra största formarna.
Kropp & Själ
Jag tror jag har fått/börjat få nedsatt luktkänsel. Jag är långt ifrån den åldern där det kan vara normalt (är inte 40 än ens). Hittills...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hundavel & Ras Fast eftersom vi kan utbyta stamtavlor med hundar registerade i KC känns det skumt att de "skyller" på landets ursprungsklubb när sagda...
Hästmänniskan Vi har en irish cob, och hon är rolig, trevlig och gudasnäll. Det är ett okomplicerat ägande och för uteritt, lite lagom med dressyr och...
Hästmänniskan Jag är ofta lite skeptisk till de där som kör blandningen mellan medryttare och ridskola. Mycket pga upplägget jag såg på de som var den...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.