Nu ar bara problemet ... hur stort ar ett vinglas? Jag har nagra som en hel 75a vin far plats i ... kan det vara ett sadant?
Jag brukade ta ett 1/4 'vanligt' vinglas. Konjaken ger verkligen en extra spets på smaken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ar bara problemet ... hur stort ar ett vinglas? Jag har nagra som en hel 75a vin far plats i ... kan det vara ett sadant?
Jag brukade ta ett 1/4 'vanligt' vinglas. Konjaken ger verkligen en extra spets på smaken.
Kan du mata ungefar hur mycket du tog? som blev bra? Jag vet verkligen inte, Jag kan inte bedomma nagon form av "measurements" och vet inte alls hur mycket ett vanligt vinglas innehaller.
/hon som skulle tala om for brandkaren hur langt fran vagen tradet som katten fastnat hogst upp i stod. Gissade pa "formodligen narmare 10 meter an 5 meter". Det var 55 meter fran vagen./
Hembakta tunt skurna pepparkakor, kryddade med kanel och nejlika (ingen ingefära), tycker jag är godast.Jag är uppvuxen med att mamma köpt de billigaste pepparkakorna hon kunnat hitta genom åren. De har inte alltid smakar bra, så pepparkakor har många gånger varit typ smaklösa och onödiga att förtära, men då och då har jag snubblat över en som har varit rik på både doft och smak. Jag vet dock inte vilka sorter det varit. Men när det doftar pepparkaka så luktar det så väldigt gott! Det är verkligen en doft jag uppskattar, den och saffran!
Så... vad är ER favoritpepparkaka? Egengjorda eller vilket märke föredrar ni? Vilken doftar och smakar mest och bäst enligt era smaklökar?
Alltid eller aldrig?Problemet är att degen aldrig tar slut när man bakar ut dem.
Jag är heltokig i dom!Annas! Årets lime & chili är skitgoda! Redan klämt i mig 2 paket
Vi fick smakprov till jobbet och alla mina kollegor spottade och fräste!Annas! Årets lime & chili är skitgoda! Redan klämt i mig 2 paket
Annas! Årets lime & chili är skitgoda! Redan klämt i mig 2 paket