BÄSTA pälsglanset?

Sv: BÄSTA pälsglanset?

Det går att köpa på burk för dyra pengar, eller så lär du känna en fårägare och tigger till dig lite fet ull, antingen när de klipper nästa gång eller om du kan få skala av lite nu. :idea:

*kl*

Nu har jag använt DreamCoat (det som enligt tråden skall vara bäst) och jag är sååååååå nöjd! :love:

Luktar dessutom lagom av citrus! :d

Pepe World Champion. Helt otroligt bra produkter. Finns på Highridge.se bland annat.

Senast ändrad:

Fast peppar du en häst dagligen?

Jag tycker det är mer som den där sista finishen, högglans/chrome när man ska göra något särskilt, inte så bra som utredande och vårdande?

Men till sitt syfte är Pepin bäst helt klart, gillar Mustangs finish också!

Liknande trådar

Hästvård Mitt djur har en fin och relativt tjock svans som jag alltid tvättar innan tävling. Jag har bra pälsglans i och jag håller den flätad...
Svar
14
· Visningar
1 973
Senast: svea
·
Hästvård Jag har en Islandshäst som sedan en dryg månad tillbaka kliar rumpan, svansen och mankammen. Hon sätter vanligtvis svansen i krubban och...
2
Svar
26
· Visningar
5 981
Senast: Seabaz
·
Hästvård Varning för jättelång text. Vill bara skriva av mig och se om någon har liknande erfarenheter, goda råd eller tankar att komma med. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
5 807
Senast: pews1972
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 636

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka