Bästa afternoon tea i södra Sverige?

Hur är deras bakverk - festliga? Jag var inne på fb och kollade lite. Serverar de bara vegetariskt?
Jag tyckte de var riktigt goda.
Vet inte om de bara serverar vegetariskt, tänkte på att vi inte fick nått kött.
Om man beställde deras afternoon tea tallrik fick man två små mackor, scones med tre sorters sylt och tre (tror jag det var) olika kakor/efterrätter, och välja te till. Smörgåsarna kommer jag inte ihåg exakt vad vi fick på dem, men vet jag tyckte de var riktigt goda. Bakverken fick vi varsin mini creme brulee, en bit citron cheesecake och en småkaka, väldigt välgjorda skulle jag säga.

Men jag har bara varit där en gång, så vet inte hur utbudet varierar :)
 

Liknande trådar

Mat Som rubriken säger, vad har vi för glassiga smultronställen i Sverige? Stora som små, Skåne, Norrland och allt däremellan, vilka bara...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
7 537
Småbarn Jepp, som rubriken säger. Vad lagas för vegetariskt till barnen (som dessutom går hem i stugorna)? Har lite idétorka när det gäller att...
2
Svar
23
· Visningar
1 079
Senast: cherie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 081
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 113
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp