Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En 4 årig tjej i min närhet har nyligen fått epilepsi, det blir många turer med ambulans och många timmar på sjukhuset.
Jag hade velat ge henne lite böcker, några som på ett bra sätt berör det här med att vara på sjukhus.
Dagspöket på sjukhus är väldigt gullig tycker jag. Dock inte så "informativ" liksom, utan mer en rar historia om dagspöket som hamnar i lite tokiga situationer på ett sjukhus.
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.