L

Limen

Hur många Barbie har barn numera? Det finns ju så många olika modeller och barn vill förstås ha flera olika. Jag som trodde att det skulle räcka med en eller kanske två olika?

Och Barbie-slott? Svindyrt ju.

Förstår att det är svårt som förälder att inte ge så många olika om det är det enda som barnet önskar sig.
 
Sv: Barbie

Hur många Barbie har barn numera? Det finns ju så många olika modeller och barn vill förstås ha flera olika. Jag som trodde att det skulle räcka med en eller kanske två olika?

Och Barbie-slott? Svindyrt ju.

Förstår att det är svårt som förälder att inte ge så många olika om det är det enda som barnet önskar sig.

Svar på fråga 1.
Vet inte hur många dottern har. Hennes mormor har tyvärr hittat Tradera och därför är dotterns rum okuperad.

*2. Trodde samma sak tills mormor fick för sig att självklart måste alla barbies ha en varsin Ken *vojne vojne*
Och de är allt från "vanliga" Ken till Fabio (han den långhåriga hunken)

*3. Japp, även denna fruktansvärda skapelse hittade mormor på tradera:eek: x 2 :angel:

Sen var det klart att Farmor även gav sig in i detta & köpte stor bil med hästsläp *nytt* :crazy:

Kan ni tänka er hur det ser ut på det rummet? :o
 
Sv: Barbie

Ser fram emot bilder på rummet:rofl::devil:Svårt när barnen får i present. Har bara sett att grannbarnen har mängder med olika så jag har insett att barnen normalt kan ha ganska många olika.

Problemet är ju att vissa kläder bara finns att få tag på om man köper tillhörande docka. När jag var liten köpte man nog kläder separat oftare och hade kanske två olika dockor.

Jag har ju undvikit att ge bort blonda Barbies, jag vill hellre ge bort mörkhåriga dockor för att stå emot trenden åtminstone lite. Men de blonda dockorna är "finast". Jag försöker prata om detta, om inte en mörk Barbie kan vara lika fin, men klen respons. Men jag försöker åtminstone.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Barbie

Tja, du bad om det :angel:

Huset, visst är det fint inrett! Vi anlitade en inredningsarkitekt ;)

Bilen + släp

Några av hästarna, har för mig att det ska finnas några till mindre.
 

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
554
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
7 918
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 069
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 444
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

  • Föräldrar till barn som rider
  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp