Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag beräknar att de når längs hela överskänkeln o slutar ungefär vid knät.
Det går bra om jag rider utan stigbyglar i en vanlig sadel, så jag håller tummarna. Annars kanske det finns någon här som vill "ärva" den?
Det är nog inget probelm
Vi verkar vara många här som vill men inte riktigt orkar/hinner fixa.....
Det är ingen folie , det är en TURBAN! (hade ingen kökshandduk med rätt mönster, men väl en duk som jag fick av svärmor i påskas)
Ni tror inte maken tyckte jag var ganska knäpp som ville att han skulle ta kort på mig iklädd en duk på huvudet och en syrenkvist i handen?! (Och att jag sedan kunde med att visa det på nätet?!)
Självklart vill jag ha dina tankar! Alla andras me
Tanken var att jag skulle köra med det jag har hemma och slippa köpa nånting (tajt ekonomi minst sagt). Jag har gjort lite extra utrymme längst fram under schabraket så gjorden ska komma så långt bak som möjligt, problemet är att lilla häst är överbyggd och bukig, så jag vet inte om jag kommer få nån sadelgjord att ligga tillräckligt långt bak på den hästen... Jag har också haft funderingar angående stabiliteten, jag tänker prova att köra utan och om det inte fungerar så blir det troligen en rem som går från nånstans under bakvalvet och snett framåt ner mot sadelgjorden.... ska klura lite mer på det.
älska paint....
http://www.pixbox.se/pic_show_id9276244.html