Barbackapad - skratt-dax!

Sv: Barbackapad - skratt-dax!

Jag tycker 50 är aldeles för kort för min smak (och mina långa ben) men du får nog känna efter vad som känns bra för DIG! finns ju ingen standardform för paddarna... ännu! :angel:

Tá Dá
Helt i fårskinn :love: :love: :love:

9324223.jpg

9324222.jpg

9324219.jpg

9324221.jpg

Va fin den ser ut!
provridit?
dina stöd ser ju inte så långa ut.. hur långa gjorde du?

ja provred den idag å man sitter som gjuten, skitgó :D
Skulle inte vilja ha längre stöd, då sitter man ju fast i sadeln. Vet inte hur långa de e :o :D

Den blir ÄNNU FINARE med stroppar, täckesgjord ser... nä, usch, det är helt enkelt inte fint och ser provisoriskt ut. *gnällig* Du som är så händig: sy dit stroppar! genast! :D :rofl:

nja, täckesgjorden blir allt kvar.
Får för mig att om man använer stroppar+sadegjord så blir de för spännt över ryggen, finns ju inget som avlastar ryggraden. Men de ju bara en tanke :idea:

Jag har känt efter på min häst och med stroppar blir det inget tryck alls på ryggraden, däremot blir det, om än lätt, tryck av elastisk gjord...

Men jag ska inte tjata mer ändå ;) (men det är FINARE!:rofl: )

tjöta tjöta :D
har inte täckesgjorden hårt spännd så tror inte de blir något konstigt tryck av den, men jag måste va lat å säga att den blir å stannar på padden :rofl: :rofl: :rofl:

Du har ingen bild (foto eller tecknat) så man ser hur du fäst stropparna? Förstår inte riktigt...

:o :D tack

stropparna har jag sytt fast genom att trä igenom nålen på kortsidan längs med korven å nästat fast i vojlocken :rofl: nu fatta ingen vad jag menar säkert, är urusel på att förklara mig :eek: :rofl:

KL.

Nu har jag hittat en gammal stolsdyna (en såndär stor till en solstol) i garaget, yttertyget var mögligt så den fick jag använda och sy om för morsan. Får köpa en ny dyna till henne sen :D
Den är av skumgummi så det går nog bra.
Börja sy på måndag när vojlocken kommer hem.

Tänkte ha rätt långa "korvar" på min, vill faktiskt "sitta fast" en del om jag ska rida utan stigbyglar, för min häst har så skumpig trav :rofl:

Varsogod, frågan med stropparna (menar förövrigt sadelgjordsstropparna) var dock menad till "Nordsvensken" ;)

Smart att köpa bilklädsel, inte så dyrt som jag trodde :P Måste springa iväg till Ica imorrn och se om de har något liknande.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 139
D
Träning min ponny har knappt hunnit vara hemma i fem dagar och det har hänt så mycket under dessa dagar att jag nästan kan fylla en hel roman...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 009
Senast: Gawotka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter