Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker 50 är aldeles för kort för min smak (och mina långa ben) men du får nog känna efter vad som känns bra för DIG! finns ju ingen standardform för paddarna... ännu!
Den blir ÄNNU FINARE med stroppar, täckesgjord ser... nä, usch, det är helt enkelt inte fint och ser provisoriskt ut. *gnällig* Du som är så händig: sy dit stroppar! genast!
nja, täckesgjorden blir allt kvar.
Får för mig att om man använer stroppar+sadegjord så blir de för spännt över ryggen, finns ju inget som avlastar ryggraden. Men de ju bara en tanke
tjöta tjöta
har inte täckesgjorden hårt spännd så tror inte de blir något konstigt tryck av den, men jag måste va lat å säga att den blir å stannar på padden
stropparna har jag sytt fast genom att trä igenom nålen på kortsidan längs med korven å nästat fast i vojlocken nu fatta ingen vad jag menar säkert, är urusel på att förklara mig
Nu har jag hittat en gammal stolsdyna (en såndär stor till en solstol) i garaget, yttertyget var mögligt så den fick jag använda och sy om för morsan. Får köpa en ny dyna till henne sen
Den är av skumgummi så det går nog bra.
Börja sy på måndag när vojlocken kommer hem.
Tänkte ha rätt långa "korvar" på min, vill faktiskt "sitta fast" en del om jag ska rida utan stigbyglar, för min häst har så skumpig trav