Banhoppningens höjd

Sv: Banhoppningens höjd

Tack så mycket :bump:

Nej, jag hoppar Hofors. Hon behöver nog lite vila nu, hon har gått rätt så mycket. :)

Men alla som skall rida i Hofors får lycka till, "rid väl och ha kul som alla norskar sa :banana:

Till pratbubblan:

Ditt inlägg är ganska bittert mot någon/några. Känns lite obehagligt faktiskt.:o och lite off topic. :crazy:

Däremot var det några som gick banan kvällen innan då den dels inte var färdigbyggd dels inte var öppen. Ni hade bara tur att alla var bussiga och inte diskade er, man får inte gå banan innan den är öppen på någon tävling.

Har detta hänt så är det väl bra att det uppmärksammas så att misstaget förhoppningsvis inte upprepas. Sånt här är även ponnyryttare skyldiga att känna till, men som arrangör vet jag att det är si och så ibland, vi har jagat in folk från terrängbanan på (3-dagars) 1-2 dagar innan första visning

Liknande trådar

Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 322
Senast: hamilton1
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 069
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 001
Senast: Bison
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 925
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar