Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte kollat, men trodde att hon kanske var borta nu eftersom någon skrev det tidigare i tråden... I vilket fall så kanske avlivning är det bästa för denna tik då Hundstallets beskrivning av henne inte låter som en enkel hund för någon att ta... chow chow är i sig själv inte alltid lätt att placera om (även om de jag själv placerat om har fungerat utmärkt i sina nya hem) och om det dessutom sammanfaller med tidigare dåliga erfarenheter samt svagare mentalitet hos hunden så kan det bli rent omöjligt...@LaMagia Konstigt, hon står fortfarande bland Omplacerade hundar, och inte bland de senast omplacerade heller.
Hon är omplacerad - står under "omplacerade hundar" så hon har nytt hemJag har inte kollat, men trodde att hon kanske var borta nu eftersom någon skrev det tidigare i tråden... I vilket fall så kanske avlivning är det bästa för denna tik då Hundstallets beskrivning av henne inte låter som en enkel hund för någon att ta... chow chow är i sig själv inte alltid lätt att placera om (även om de jag själv placerat om har fungerat utmärkt i sina nya hem) och om det dessutom sammanfaller med tidigare dåliga erfarenheter samt svagare mentalitet hos hunden så kan det bli rent omöjligt...
Ja, det var ju det jag saHon är omplacerad - står under "omplacerade hundar" så hon har nytt hem
Har du kollat Hundstallet Insta det senaste?Åh, skönt att se!
Själv vill jag ju gärna ha hem Buster. Akita blandisen.
Han är väl dock inte med i programmet.
Här är nya ägarnas uppdatering, det gick tydligen jättebra med fina Kellbo:Kellbo
Så fin han blev när han blev av med övervikten.
Här är nya ägarnas uppdatering, det gick tydligen jättebra med fina Kellbo:
https://hundstallet.se/aktuellt/manadens-hund/maj-2017-kellbo/
Ja precis. Det låter ju som att han kom till precis rätt människor. Och han verkade vara en så himla fin hund.
Verkligen! Han såg så lycklig ut på filmen som visades sist i avsnittet från hans nya hem och den texten förstärkte verkligen den bilden, och att de är så nöjda med honom också. Så fint att se en så lyckad omplaceringJa precis. Det låter ju som att han kom till precis rätt människor. Och han verkade vara en så himla fin hund.
Ja verkligen! Det måste ta i hjärtat på matten som inte kunde ha honom kvar längre. Antagligen kan det göra ont att se honom så älskad och lycklig, samtidigt som det väl är vad man drömmer om om man tvingas lämna bort sin hund.Verkligen! Han såg så lycklig ut på filmen som visades sist i avsnittet från hans nya hem och den texten förstärkte verkligen den bilden, och att de är så nöjda med honom också. Så fint att se en så lyckad omplacering
Ja verkligen, måste kännas jättejobbigt att inte vara den som kan ge honom det livet. Men som du skriver också underbart att se hur bra det blevJa verkligen! Det måste ta i hjärtat på matten som inte kunde ha honom kvar längre. Antagligen kan det göra ont att se honom så älskad och lycklig, samtidigt som det väl är vad man drömmer om om man tvingas lämna bort sin hund.
Har du kollat Hundstallet Insta det senaste?
Sitter folk i olika fb grupper och tycker att Haddock hade minsann kunnat räddas han med, det var ju sääääkert pga att han satt i hundstallet och var stressad som han bet.
Som att ingen av de i personalen hade koll liksom.