Bada i sjön

E

eedurui

HEJ!
Hur är det med badandet redan, är dt för kalt för hundar så att det kan bli farligt?
Min hund hoppade i så fort hon såg sjön igår och väntade så jag skulle kasta något, hon fick simma ut några gånger men sen ville jag inte mer för vart lite oroligt om hon skulle få kramp eller annat i de kalla vattnet.
Sennare när vi gick vid sjön så ville hon bada igen men då fick hon inte det.

Sv: Bada i sjön

Jag har varit med när en newfoundlandsförening hade nån sort apporteringstävling i vatten. De hundarna skulle bli räddningshundar. I februari.

Se bara till att hunden är torr mellan baden och inte förblir kall.

Sv: Bada i sjön

Jap ska torka direkt efter att hon har badat, kanske blir det redan imorrgon igen om det är fint väder :laugh:.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 444
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 231
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka