Avkommor efter CE Magnum

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Elemmírë
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 035
E

Elemmírë

Hur upplever ni som kommit i kontakt med de hästarna dem?
Temprament? Är det någon som vet var han är stationerad just nu?
Planerar köpa en vallack efter honom:)

Sv: Avkommor efter CE Magnum

Hei

CE Magnum er eid av norske Hagen Arabians, men står hos Husted i Danmark ,tror han kommer hjem til Norge i Juni/Juli.

Kan desverre ikke svare deg på hvordan avkommende hans er....
men han har jo masse avkom i Sverige, så er nok noen andre som kan svare deg på det .

Birthe

Hei

CE Magnum er eid av norske Hagen Arabians, men står hos Husted i Danmark ,tror han kommer hjem til Norge i Juni/Juli.

Kan desverre ikke svare deg på hvordan avkommende hans er....
men han har jo masse avkom i Sverige, så er nok noen andre som kan svare deg på det .

Birthe

Jag har ett sto e: Ce Magnum, Ciwanne.

Hon är en underbar personlighet med massor av intergritet.
Tycker inte om människor som "klampar på" eller tar henne för en söt liten ponny.
Hon är nyfiken på allt och väldigt framåt. Älskar att vara "med" och kommer alltid så fort hon hinner i hagen. Pratsjuk och social.
Hon är VÄLDIGT speciell på sitt eget lilla vis och verkligen en mattehäst. Jag tycker att hon växer i mina ögon för varje dag som går.

Kan tyvärr inte uttala mig om ridbarheten då vi satt in henne i våras. Men onekligen kommer hon att ta för sig på ridbanan.
Hon har ett MYCKET stort steg med gott övertramp. Inte så mycket luft i steget, men rejäla och taktfasta kliv har hon.
Exteriört är det inte mycket att anmärka på.

Vem är mamman till hästen?

MVH Li

Hej!

Kul att läsa! Verkar som om dem har en del likheter då;) Himla mysig och personlig, men med integritet... Dock har jag bara träffat honom en gång på provridningen, men det klickade ordentligt, och jag blev vrålkär:love:

Om jag minns rätt är hans mamma Ber Miekina. Har inte sett nån bild på henne, dock har jag letat. Är det nån som har det får dem gåärna visa mig:)

TACK!:bow:
Fin var hon;) Anade det, men nu vet jag säkert var färgen kommer ifrån;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 992
Senast: morgaine
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 993
Senast: mamman
·
Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor... 2
Svar
20
· Visningar
5 362
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
4 012
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Bilköp och hundbur