Anyo

Trådstartare
Jag har kvalat upp min 6 åring till Avd A i 1M. Jag är en sån person som måste vara bombsäker på allt innan jag agerar så jag undrar nu, eftersom jag är startberättigad i Avd:A i 1M Så får jag väl starta en Avd A i 95 cm? Eller måste jag ha två rundor i även 95? Har inte för mig att det är så men som sagt. Jag vill vara säker :)

Sv: Avd:A

Ja, du får starta i avd A i alla höjder upp till och med 1,00 m om du gjort två felfria avd B i 1,00 m. Men varför blir du säkrare på det för att någon okänd människa på buke sagt det? Jag (och alla andra) kan ju vara någon självutnämnd expert som säger vad skräp som helst! :)
/Lady_S

Jo jag tror att det är så men kollar liksom en extra gång innan :) Och det verkar finnas å många duktiga tävlingsryttare här som jag VET att dom vet :)

Min fundering är väl mest varför du inte kollar i TR, som ju också finns på nätet? Då skulle du ju få ett ännu snabbare svar! :) Nu svarar vi ju här också, det är inte det men... Jag gillar TR! :D
/Lady_S

Min fundering är väl mest varför du inte kollar i TR, som ju också finns på nätet? Då skulle du ju få ett ännu snabbare svar! :) Nu svarar vi ju här också, det är inte det men... Jag gillar TR! :D
/Lady_S

Haha och jag HATAR TR :D Det är så luddigt i TR :) Men jag ringde rill förbundet och frågade :) och det var precis som ja trodde :)

Ha, ha! :D

Ja, säga vad man vill om förbundet, men ringer man och frågar så får man oftast svar! :)
/Sussi

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 064
Senast: Twirro
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 073
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Sedan en tid tillbaka är vår snart åttåriga son extremt konfliktsökande i hemmet. Det är alltså med mig och hans far som dessa bråk...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
13 442
Senast: Imogen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 387

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka