Augustikampen 2007 på Husbyöhn!

V

Vampyren1889

Ska för första gången tävla isis på Husbyöhn den 18 augusti. Ska vara med i Lagmaskeraden med två kompisar :D
Är det några fler som ska vara med??? och i vilken gren??? ;)

Sv: Augustikampen 2007 på Husbyöhn!

Ska för första gången tävla isis på Husbyöhn den 18 augusti. Ska vara med i Lagmaskeraden med två kompisar :D
Är det några fler som ska vara med??? och i vilken gren??? ;)

jag ska inte vara med, men kommer antagligen vara där och kolla :D ses där :bump:

jag ska!:)
lagmaskerad trail och flaglopp!:D
vad ska ni klä ut er till då:angel:

Jag ska! Ska vara med i samma lag som kolur och Vampyren1889
Vi ska vinna:D:bump:
Sen ska jag vara med i flaggloppet och trailen också!

Jag ska! Ska vara med i samma lag som kolur och Vampyren1889
Vi ska vinna:D:bump:
Sen ska jag vara med i flaggloppet och trailen också!

Hahaha ska du??? :confused:;) Det visste jag inte ;)
Har du förutspått att vi ska vinna??? :p
Hahahah...

We are the winners, we are the winners, we are the winners of Lagmaskeraden!!! :p

Hahaha ska du??? :confused:;) Det visste jag inte ;)
Har du förutspått att vi ska vinna??? :p
Hahahah...

We are the winners, we are the winners, we are the winners of Lagmaskeraden!!! :p

Jag tänkte att jag skulle skriva det för resten av våra potentsiella motståndare:D

Grobladen ljuger aldrig:D

Jag tänkte att jag skulle skriva det för resten av våra potentsiella motståndare:D

Grobladen ljuger aldrig:D

Hahaha precis! Grobladen ljuger aldrig!!! Dom är bäst och dom kan man alltid lita på ;)

Har ni en helt egen tråd ni? Det blir perfekt väder att sitta på läktaren och titta/heja på er:banana:. Lycka till allihop!! Ser fram emot att få se er på lördag.

Har ni en helt egen tråd ni? Det blir perfekt väder att sitta på läktaren och titta/heja på er:banana:. Lycka till allihop!! Ser fram emot att få se er på lördag.

Hahah aa det blev en egen traåd fast det inte var meningen ;) det ska bli jätte bra väder, tack o lov! :)

Har inte kunnit lägga ut så många bilder ännu, men här är några:
Den prickiga hästen Kjarkur:
lokjarkur.jpg

Rymlingarna från Kolmården:
maskerad.jpg

Kjarkur var pigg och försökte sticka mer än en gång, men lyften blir rätt fina när han är het (här är det arbettölt):p
korttolt188.jpg

Föresten jag lyckades lägga Kjarkur i pass en hel långsida:banana:

Kommer fler bilder snart!

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 715
Fritid Finns det fler norrskensjägare än jag här? Jag bor i södra landsändan men har ändå lyckats se två gånger på ett år. Ikväll är det lite...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
3 799
Senast: Lenita
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140
Katthälsa Min snart 12-åriga siames fick sin första Solensiaspruta igår, för att han ogärna hoppar upp i säng, soffa och på stolar. Han har inte...
Svar
3
· Visningar
514
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg