Augustikampen 2007 på Husbyöhn!

Sv: Augustikampen 2007 på Husbyöhn!

Jag såg er på husbyöhn :D men bilderna var också jättefina :bow:

nu finns det bilder på stormurs hemsida!:D

Men om jag inte har fel så var dom som vann dessutom Stormurs styrelsemedlemmar?

Var inte med på tävlingen så jag kan inte bedömma om placeringarna var rättvisa - men kan det inte vara så att man är en bra ryttare och får till bra resultat även om man sitter i en styrelse?

Var inte med på tävlingen så jag kan inte bedömma om placeringarna var rättvisa - men kan det inte vara så att man är en bra ryttare och får till bra resultat även om man sitter i en styrelse?

Jo det är klart, men det var ju inte att vara en bra ryttare som tävlingen gick ut på. Dessutom om man kollar på bilderna från tävlingen så är det mest dom som är med. Det får mig att verkligen hålla med en i stallet som kallade det hela för "tävlingen för inbördes beundran".

Jasså, förstod inte att du menade maskeraden!
Jag håller med om att det inte var så mycket bilder på alla ekipage. Tyckte själv att sista Bamse ekipaget var vansinnigt roligt! Kanske fel på fotografen?

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 715
Fritid Finns det fler norrskensjägare än jag här? Jag bor i södra landsändan men har ändå lyckats se två gånger på ett år. Ikväll är det lite...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
3 799
Senast: Lenita
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140
Katthälsa Min snart 12-åriga siames fick sin första Solensiaspruta igår, för att han ogärna hoppar upp i säng, soffa och på stolar. Han har inte...
Svar
3
· Visningar
514
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förbereda hundar inför bebis?
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10